Biedronka ruszyła ze sprzedażą nowej marki - Tom&Rose
12 stycznia br. w Biedronce ruszyła sprzedaż odzieży dla kobiet i mężczyzn marki Tom&Rose. Na początek dostępne są piżamy i bielizna. Co tydzień w Biedronce będzie oferowany nowy asortyment marki Tom&Rose.
Tom&Rose od Biedronki, to linia klasycznych ubrań, stanowiących niezbędną bazę dowolnych stylizacji, dopasowana do każdego stylu oraz dodatki z charakterem, wpisujące się w aktualne trendy. Wprowadzenie marki Tom&Rose wynika z rosnącego zainteresowania klientów tą kategorią produktów.
W ofercie marki Tom&Rose dostępne będą m.in. bluzki, sukienki, spódnice i żakiety kurtki oraz buty i akcesoria na jesień i zimę. Dodatkowo np. oferta walentynkowa obejmie zmysłową bieliznę dla kobiet, a także bawełniane koszulki.
Produkty pod marką Tom&Rose zostały wykonane z wysokiej jakości materiałów, które przechodzą szczegółowe testy i badania na każdym etapie produkcji tak, aby mogły sprostać oczekiwaniom klientów. Na produktach marki można znaleźć znaki Oeko-tex czy Intertek, potwierdzające ich jakość. Kolekcje są produkowane w krajach Azji oraz w Polsce.
Dodatkowy asortyment marki Tom&Rose jest prezentowany na dedykowanej stronie tomandrose.pl, na której klienci mogą również skorzystać z porad stylistki zamieszczonych w formie bloga.
Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2720 sklepów w ponad tysiącu miejscowości. Jeronimo Martins w Polsce zatrudnia ponad 56 tys. pracowników. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 11 mld zł.
12