21.09.2018 / 13:10
StoryEditor

Biedronka: Towar, który kupiono w celu odebrania naklejek nie podlega zwrotowi

Gang Słodziaków (fot. KK)
Gang Słodziaków na nowo rozkręcił "naklejkowe szaleństwo" w Biedronkach. Tymczasem, jak podaje bankier.pl, sklepy zaczęły informować o utracie prawa do zwrotu towarów, za które otrzymano przy zakupie naklejki.

Taka informacja wynika m.in. z regulaminu akcji. Jak podaje portal, jest to zgodne z prawem - bo możliwość zwrotu nieuszkodzonego towaru zależy wyłącznie od dobrej woli właśc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 54% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

Przegląd prasy
19.12.2025 / 05:00
StoryEditor
Ceny hamują w blisko połowie sieci handlowych. Detaliści grają na przeczekanie [DANE]
Z danych zebranych przez ASM SFA wynika, że w listopadzie br. przyniósł stablizację cen w sklepach - średnia cena koszyka zakupowego, zawierającego najpopularniejsze artykuły codziennego użytku wzrosła miesiąc do miesiąca o zaledwie 0,07 proc.(fot. Shutterstock)

Listopad przyniósł wyhamowanie wzrostu cen codziennych produktów. Średnia wartość koszyka zakupowego zwiększyła się bardzo nieznacznie i wyniosła 325,73 zł. Z najnowszego badania i raportu „Koszyk Zakupowy” autorstwa ASM SFA wynika ponadto, że podwyżki cen odnotowano w 6 z 13 badanych sieci, podczas gdy w pozostałych ceny spadły. Tylko jedna sieć zeszła poniżej granicy 300 zł.

Z danych zebranych przez ASM SFA wynika, że w listopadzie br. średnia cena koszyka zakupowego, zawierającego najpopularniejsze artykuły codziennego użytku, wzrosła o 0,22 zł (za...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.12.2025 / 14:03
StoryEditor
Żappka Pay wraca do Żabki. Nowa metoda płatności w sklepach sieci już wkrótce
Aplikacja sieci Żabka (fot. Żabka Polska)

Już niebawem może nastąpić wielki comeback Żappka Pay. Firma półtora roku temu zrezygnowała z tego rozwiązania, ale najwyraźniej chce do niego wrócić.

Żappka Pay wystartowało w 2020 roku i było reklamowane jako nowe rozwiązanie, dzięki któremu “zakupy w Żabce staną się jeszcze prostsze, a wizyta w sklepie zostanie skrócona do ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. grudzień 2025 00:39