23.02.2017/16:28

Biedronka twierdzi, że jest tańsza nawet o 15% od konkurencji

Szefowie Jeronimo Martins przekonują, że Biedronka jest bardzo konkurencyjna cenowo. Przedstawiciele firmy przekonują, że dyskonter utrzymuje znaczną przewagę nad rywalami w konkurencji cenowej. Podobno tzw. price gap wynosi nawet 15% na korzyść Biedronki.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • VON 05.03.2017

    Dokładnie VON z Polski !!! Tyle w temacie.

  • pik 28.02.2017

    Niskie ceny w Biedronce to już przeszłość, a jakość ta sama,. po prostu w większości chłam.

  • trucizna 26.02.2017

    VON z PL.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.