30.07.2020/13:00

Biedronka tylko w czerwcu zwiększyła udziały w rynku o 2 p.proc.

Biedronka świetnie radzi sobie w czasach pandemii. Sieć zwiększyła przychody, jednocześnie utrzymując „płaską” marże, głównie dzięki dyscyplinie kosztowej. Mimo kurczenia się rynku spożywczego, wszystkie miesiące drugiego kwartału 2020 r. przyniosły wzrosty sprzedaży. Dzięki temu w samym tylko czerwcu sieć powiększyła udziały rynkowe o 2 pproc. – wyjaśnia Ana Luisa Virginia, CFO Jeronimo Martins.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także