01.08.2017 / 08:03
StoryEditor

Biedronka wprowadza do sklepów nową markę własną - Kraina Wędlin Nature

Szafa z produktami świeżymi w sklepie Biedronka (materiały własne)
Biedronka wprowadziła na sklepowe półki nową linię produktów marki własnej Kraina Wędlin Nature. To odpowiedź na potrzeby konsumentów, którzy oczekują produktów naturalnych z oczyszczoną etykietą. Jednocześnie linia Nature jest kontrofertą dla wprowadzonej w 2016 r. przez sieć Lidl marki produktów bezglutenowych Pikok Pure (bez barwników i bez konserwantów).

W ciągu ostatnich miesięcy Biedronka i Lidl bardzo mocno inwestują w obszarze asortymentu mającego dbać i poprawiać jakość zdrowia i życia Polaków. Sieci inwestują w produkty tr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
19.12.2025 / 17:05
StoryEditor
UE łagodzi tempo walki z deforestacją. Nowe cele i opóźnienie kluczowych przepisów
Ważnym problemem jest wykorzystywanie dzieci przy pracy na plantacjach kakaowca

Unia Europejska zmienia podejście do wdrażania jednych z najbardziej ambitnych na świecie przepisów środowiskowych. Rada UE formalnie przyjęła ukierunkowaną rewizję rozporządzenia o produktach wolnych od deforestacji (EUDR), której celem jest uproszczenie zasad, ograniczenie obciążeń administracyjnych oraz przesunięcie terminu stosowania regulacji.

Decyzja ta nie zmienia strategicznego celu UE, jakim jest ograniczenie globalnej deforestacji, ale dostosowuje tempo i sposób realizacji tego celu do realiów rynkowych i t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.12.2025 / 14:27
StoryEditor
Z Kauflandu do Dr. Max Polska. Marcin Łojewski zmienia pracodawcę
Marcin Łojewski (fot. mat. prasowe)

Do niedawna dyrektor finansowy Kaufland Polska Marcin Łojewski przechodzi do sieci aptecznej Dr. Max Polska. Będzie odpowiadał za finanse, a także zostanie członkiem zarządu firmy.

Łojewski ma ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu finansami i strategicznym rozwoju firm z sektora handlu detalicznego w Polsce. Przez niemal dekadę pełnił funkcję CFO w Kauf...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2025 00:03