13.12.2016 / 11:17
StoryEditor

Biedronka wprowadza możliwość płacenia za zakupy kuponami Sodexo

W co piątej Biedronce można już płacić bonami Sodexo (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Od środy 7 grudnia klienci sieci Biedronka za zakupy płacić mogą kuponami podarunkowymi i żywieniowymi Sodexo. Rozwiązanie dostępne jest w tej chwili w 505 sklepach sieci należącej do Jeronimo Martins, ale jeśli się przyjmie, będzie sukcesywnie wdrażane do kolejnych placówek Biedronki (łącznie jest ich w Polsce ponad 2,7 tys.).

Portugalska sieć to kolejny detalista, który decyduje się na umożliwienie swoim klientom płacenia za zakupy przy pomocy bonów Sodexo. Wcześniej uczyniły to m.in. Auchan, Carrefo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 77% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.05.2025 / 09:52
StoryEditor
Branża winiarska o projekcie nowelizacji ustawy o wychowaniu w trzeźwości: “Wielkie rozczarowanie”
Wino (fot. Shutterstock)

- Jeżeli intencją ustawodawcy było ograniczenie spożycia alkoholu w Polsce, to proponowane zmiany tego nie uczynią, natomiast bardzo utrudnią prowadzenie biznesu – mówią szefowie firm zrzeszonych w Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa, komentując zaproponowany przez Ministerstwo Zdrowia projekt nowelizacji ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.

Branżowy związek podkreśla, że producenci z utęsknieniem czekali na przedstawienie konkretnych zapisów projektu nowelizacji. Mieli też nadzieję, że przyniesie ona równość wobec ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.05.2025 / 14:26
StoryEditor
Dino rozsmakowało się w bezalkoholowym. Sieć supermarketów mocno inwestuje w ofertę
W Dino najszybciej rośnie oferta bezalkoholowych trunków (fot. Dino + Canva)

Niemal wszystkie sieci handlowe w ciągu roku zwiększyły asortyment piw bezalkoholowych. Liderem - jeśli chodzi o liczbę unikalnych trunków bez procentów - jest Auchan, ale to Dino odnotowało w ciągu roku największy wzrost liczby SKU.

Zmianę zwyczajów konsumenckich związanych z konsumpcją alkoholu najwyraźniej widać w odniesieniu do piwa. Komunikaty Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11. maj 2025 22:34