10.01.2018/12:34

Biedronka wprowadza nową markę własną goBio

Sieć Biedronka wraz z początkiem 2018 roku wprowadziła do oferty niektórych sklepów wyroby pod nową marką własną goBio. Firma informuje, że począwszy od 11 stycznia, marka goBio oficjalnie zadebiutuje w całej sieci - do sklepów trafi ok. 20 rodzajów produktów. Asortyment sprzedawany pod brandem goBio w sieci należącej do Jeronimo Martins będzie z czasem rozszerzany.

Marka goBio to na początek ok. 20 produktów, takich jak: mleko, jaja, jogurt naturalny, ser żółty Gouda, miód, makarony (penne, fusilli, spaghetti), oliwa extra virgin, ryż (jaśminowy i basmati) oraz warzywa i owoce. Część z nich trafi od razu do stałego asortymentu sieci.

Wszystkie produkty z linii goBio posiadają unijne logo rolnictwa ekologicznego potwierdzające, że oznaczone nim produkty żywnościowe zostały wytworzone zgodnie ze ścisłymi przepisami unijnymi dotyczącymi ochrony środowiska i dobrostanu zwierząt, oraz że są pod tym kątem systematycznie sprawdzane.

– Biedronka pozostaje sklepem pierwszego wyboru dla ponad 80 proc. Polaków. Dlatego jest dla nas bardzo ważne, aby mogli oni znaleźć w naszych sklepach produkty odpowiadające ich codziennym potrzebom i stanowiące podstawę ich diety, również w wersji bio – komentuje Michał Gontarz, dyrektor działu zakupów marki własnej Jeronimo Martins Polska.

– Oferta podstawowych produktów będzie stopniowo rozszerzania w najbliższych tygodniach. Naszą ambicją jest zbudowanie rozpoznawalnej marki, która dzięki naszej skali działania jest blisko klientów. To naturalna konsekwencja wcześniejszych działań związanych m.in. z reformulacją produktów marki własnej poprzez obniżenie w nich zawartości cukru, soli, czy tłuszczu oraz zaproponowania mniejszych porcji w ramach linii Kcalculation. W ten sposób realizujemy jeden z filarów naszej odpowiedzialności społecznej, którym jest propagowanie diety dla dobrego zdrowia - dodaje Gontarz.

Wprowadzenie nowej linii produktów goBio stanowi kolejny etap rozwoju oferty Biedronki w kategorii żywności ekologicznej. Od kilku lat w stałym asortymencie sieci dostępne są ekologiczne owoce i warzywa, z których największą popularnością wśród klientów cieszą się marchew i jabłka.

Wartość rynku żywności ekologicznej w Polsce wynosi już ok. 900 mln zł  i każdego roku rośnie o ponad 100 proc. Jednocześnie stale rośnie poziom życia i optymizm Polaków, zasobność ich portfeli, a najważniejszą dla nich kwestią niezmiennie pozostaje zdrowie. Jednocześnie aż 77 proc. Polaków wierzy w prawdziwość stwierdzenia: „Jesteś tym, co jesz”, a 62 proc. z nich jest w stanie zapłacić więcej za produkty z krótką listą składników.

- Analizując te trendy oraz przeprowadzając własne badania, Biedronka kontynuuje rozwój oferty bio, wprowadzając dedykowaną mu marką własną goBio - tłumaczy firma w komunikacie.

Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Adamowo 29.03.2020

    Piszą, że podstawą tych produktów jest ekologia i ochrona środowiska, a w herbacie goBIO - "Green tea o smaku miodu manuka" każda saszetka jest opakowana w folię. No pogratulować pomysłu na ekologię i ochronę środowiska. To tylko pokazuje, że poza ładnym opakowaniem i nazwą eko najprawdopodobniej nic więcej się nie kryje. Nikt normalny, komu zależy na środowisku i ekologii nie wpakuje w grubą folię każdej saszetki herbaty. Przecież to wygląda jak kpina z ekologii.

  • kp 11.01.2018

    Rynek BIO nie rosnie w tempie 100 proc rocznie, co najwyzej 20-30... Pozdrawiam!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.