Biedronka wprowadza regionalizację promocji
Sieć Biedronka oprócz tradycyjnych gazetek promocyjnych zdecydowała się na wprowadzenie dodatkowych folderów z ofertą specjalną dedykowaną klientom w wybranych miastach, np. Warszawie, czy Zamościu. W ulotce „Biedronka dla Warszawy” operator promuje w sumie kilkanaście produktów, w tym chleb z pieca opalanego drewnem, bagietki czosnkowe, pomidory malinowe, a także 10 marek piwa. To kolejny etap dopasowywania oferty do potrzeb klientów.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
4 komentarze
-
01.02.2020
Całe szczęście, że nikt mi ulotek do skrzynki nie wrzuca.
-
18.08.2017
Lidl wrzuca mi co tydzień ulotki do skrzynki. Nie musze odwiedzac sklepu zeby specjalnie sprawdzic papierowa oferte. Biedronka ulotek mi nie wrzuca. Dziekuje Lidlowi ze szanuje moj czas - oczywiscie czesciej ide do Lidla ktory mnie informuje o przyszlej ofercie, niz do sklepu ktory liczy na to, ze specjalnie ich odwiedze by odebrac papierowa gazetke...
-
09.08.2017
U Januszy będzie utrzymanie-pa. Tam nie będziesz narzekać tylko popluta jak ta pluta he he he he. Pan ze związków Piotr A. to super człowiek,wielka klasa ,zupełne przeciwieństwo tego odrażającego poszczekującego jakby zerwał się z łańcucha jacynowatego lekkoducha.
-
07.08.2017
Tylko Ciekawe kto za te parę lat będzie to wszystko robił za te nędzne pieniądze, choć tu już nawet nie o nie chodzi, tylko to, że robimy za 3 już nie mając siły. Dlatego jestem na wypowiedzeniu..W sklepach już pracują po 2 osoby, wyglądające pod koniec zmiany jak z krzyża zdjęte...Ludzie są zmęczeni kolejkami, pustymi półkami z pełnym magazynem i tych głupich promocji które są notorycznie pomijane przez system. Nie wróżę biedronce długiego żywota, bo to wszystko musi kiedyś pęknąć, jeśli ludzie nie przyjdą do pracy, a za te pieniądze na pewno.
4