16.08.2017/04:12

Biedronka wprowadza regionalizację promocji

Sieć Biedronka oprócz tradycyjnych gazetek promocyjnych zdecydowała się na wprowadzenie dodatkowych folderów z ofertą specjalną dedykowaną klientom w wybranych miastach, np. Warszawie, czy Zamościu. W ulotce „Biedronka dla Warszawy” operator promuje w sumie kilkanaście produktów, w tym chleb z pieca opalanego drewnem, bagietki czosnkowe, pomidory malinowe, a także 10 marek piwa. To kolejny etap dopasowywania oferty do potrzeb klientów.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • jary 01.02.2020

    Całe szczęście, że nikt mi ulotek do skrzynki nie wrzuca.

  • młody konsument 18.08.2017

    Lidl wrzuca mi co tydzień ulotki do skrzynki. Nie musze odwiedzac sklepu zeby specjalnie sprawdzic papierowa oferte. Biedronka ulotek mi nie wrzuca. Dziekuje Lidlowi ze szanuje moj czas - oczywiscie czesciej ide do Lidla ktory mnie informuje o przyszlej ofercie, niz do sklepu ktory liczy na to, ze specjalnie ich odwiedze by odebrac papierowa gazetke...

  • Jagniecha z Poznania P. 09.08.2017

    U Januszy będzie utrzymanie-pa. Tam nie będziesz narzekać tylko popluta jak ta pluta he he he he. Pan ze związków Piotr A. to super człowiek,wielka klasa ,zupełne przeciwieństwo tego odrażającego poszczekującego jakby zerwał się z łańcucha jacynowatego lekkoducha.

  • Kończący 07.08.2017

    Tylko Ciekawe kto za te parę lat będzie to wszystko robił za te nędzne pieniądze, choć tu już nawet nie o nie chodzi, tylko to, że robimy za 3 już nie mając siły. Dlatego jestem na wypowiedzeniu..W sklepach już pracują po 2 osoby, wyglądające pod koniec zmiany jak z krzyża zdjęte...Ludzie są zmęczeni kolejkami, pustymi półkami z pełnym magazynem i tych głupich promocji które są notorycznie pomijane przez system. Nie wróżę biedronce długiego żywota, bo to wszystko musi kiedyś pęknąć, jeśli ludzie nie przyjdą do pracy, a za te pieniądze na pewno.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.