13.09.2016/10:35

Biedronka wzoruje się na akcji Lidla? Przed Gangiem Świeżaków był Gang dos Frescos

Podobna akcja lojalnościowa do tej, która ma obecnie miejsce w Biedronce, przeprowadzona była w przeszłości przez portugalski oddział Lidla - podaje Wirtualna Polska. Biedronka zarzeka się, że jej Gang Świeżaków nie jest ściągnięciem pomysłu od konkurencji, ale prawnicy Lidla i tak zamierzają przyjrzeć się sprawie.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

6 komentarzy

  • 12345 29.08.2017

    Ale widzicie jak zarabiają ?

  • Galinia 22.10.2016

    Musi być dla Polski nie portugalii

  • dociekliwy 13.09.2016

    Ale numer! Ciekawe czy to tylko inspiracja, czy już PLAGIAT???

  • kamil 13.09.2016

    @robal hahahaha no masz rację ich reklamy z Lisowską chyba nigdy nie zapomnę.

  • robal 13.09.2016

    Dobrze, że nasze polskie firmy przynajmniej mają fantazję i nie muszą ściągać od konkurencji. Taki np. MediaExpert ze swoim włączaniem niskich cen. Nikt ich nie przebije z oryginanością i na pewno na dłuuuugie lata ich zapamiętają wszyscy

  • hahahahaha 13.09.2016

    hahahahahahaha

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.