02.03.2020/05:30

Biedronka z gigantycznym planem inwestycji w kasy samoobsługowe! Ponad 1 tys. sklepów w 2020 [TYLKO U NAS]

Problemy ze znalezieniem pracowników coraz mocniej dają się Biedronce we znaki. Sieć znalazła jednak odpowiedź na to wyzwanie. Jak ustalił portal wiadomoscihandlowe.pl, dyskonter wdroży w 2020 r. kasy samoobsługowe w co trzecim sklepie i na koniec grudnia będzie je posiadać w ok. 1150 placówkach na ok. 3100, jakie będzie wówczas mieć.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

9 komentarzy

  • BCARD 02.07.2020

    (komentarz niezgodny z regulaminem forum)

  • adziu 01.04.2020

    To że stoją puste kasy i niema ich kto obsługiwać tj. brak personelu np. w Sławie Lubuskim w sezonie i po sezonie jest zapierdol że pod po jajach cieknie a nowi przychodzą i odchodzą terror i mobing

  • Leon 03.03.2020

    W końcu poszli po rozum do głowy,nie cierpię zwykłych kas,męczarnia

  • Monix 03.03.2020

    Brak możliwości zapłaty gotówką jak i w innych marketach z kasami samoobsługowymi.Nie chcę i nie będę mieć karty bankomatowej tak jak smartfona z aplikacjami sklepowymi. Telefonem też nie będę płacić. Nowoczesna technika zamiast pomagać utrudnia życie. Wyciąga tylko twoje dane osobowe. Dlatego jak samoobsługa to opcja płatności gotówką wtedy skorzystam.

  • Monix 03.03.2020

    Brak możliwości zapłaty gotówką jak i w innych marketach z kasami samoobsługowymi.Nie chcę i nie będę mieć karty bankomatowej tak jak smartfona z aplikacjami sklepowymi. Telefonem też nie będę płacić. Nowoczesna technika zamiast pomagać utrudnia życie. Wyciąga tylko twoje dane osobowe. Dlatego jak samoobsługa to opcja płatności gotówką wtedy skorzystam.

  • dyzio 02.03.2020

    to nie jest kwestia braku personelu !! lecz jego redukcja !! oraz pazerne drążenie klienta i wyciskanie ostatnich soków z producenta, sklep tzw. samoobsługowy czyli kliencie wszystko robisz sam i sobie za to płacisz hehehe... ...następny to krok Biedronka Bank a ludzie będą połykać jak indyk orzechy.....

  • marc 02.03.2020

    Czytałem komentarze tych co mieli sposobność skorzystać z tych kas. Co chwila się zawieszają i wtedy musi podlecieć kasjer ze zwykłej kasy. I zamiast jednej kolejki robią się dwie...

  • Car 02.03.2020

    W Warszawie w Biedronkach nie ma małych koszyków, są bardzo duże wózki metalowe i duże i wysokie koszyki plastikowe na kółkach. Wyciąganie towarów do skanowania z tych wysokich koszyków jest skrajnie niewygodne a są za duże aby postawić je na półkę przy kasie samoobsługowej. To zniechęca wiele osób, które mają średnią ilość towarów w koszyku. Lepiej postać trochę dłużej przy normalnej kasie albo zrezygnować z zakupów.

  • biedronek 02.03.2020

    " Staramy się dalej pilnować tego, żeby nasi pracownicy możliwie sprawnie obsługiwali klientów przy zwykłych stanowiskach kasowych " - no widzę to na co dzień, stojąc w kolejce przy otwartej jednej kasie. Po co im 6 kas skoro jest 4 pracowników na zmianie. Z tej perspektywy to skok milowy.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.