25.07.2018/20:29

Biedronka zwiększa udział w rynku o 2 pp! Jednak zakaz handlu w niedziele uderzył w wyniki sieci

Sprzedaż sieci Biedronka wzrosła w I połowie 2018 r. o 8,6 proc., podczas gdy skonsolidowana sprzedaż całej Grupy Jeronimo Martins wzrosła w tym okresie o 8,7 proc. do 8,4 mld euro, z wynikiem like-for-like na poziomie 4,1 proc. r/r. Jak podkreślają władze firmy, we wszystkich istotnych wskaźnikach odnotowano solidny wzrost, a sieci handlowe działające w ramach grupy zwiększyły udziały w rynku.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.