11.12.2020/00:02

Biedronkę czeka kolejna potężna metamorfoza. Następne 5 lat będzie kluczowe dla rozwoju sieci. Plany są ambitne, a wyzwania ogromne

Pedro Soares dos Santos, prezes Grupy Jeronimo Martins i Luis Araujo, dyrektor generalny sieci Biedronka zgodnie podkreślają, że „następne pięć lat będzie kluczowe dla rozwoju Biedronki, która z jednej strony chce obronić wiodącą pozycję na polskim rynku, a z drugiej jeszcze ją umocnić.”

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

8 komentarzy

  • śmiech na sali 06.04.2021

    Panie Luis, zrób pan w końcu normalny sklep online z dostawami samochodowymi w tej Biedronce. Bo to wasze Glovo to się nadaje do wożenia pączków i butelki mleka, a nie do zakupów z prawdziwego zdarzenia. Płacę z góry 200zł, a dostaję towar za 140zł. I co dalej? Ani telefonu, ani kontaktu mailowego do tej śmiesznej firmy, a infolinia Biedronki nie zajmuje się problemami z Glovo. Brawo!

  • SanPiotro 04.03.2021

    A BARDZIEJ PO POLSKU NAPISAČ SIĘ NIE DA PANIE KRZYSZTOFIE?

    NAJWYRAŹNIEJ MA PAN JAKIŚ PROBLEM Z BIEDRONKĄ. CIEKAWE, BO TO WŁAŚNIE BIEDRONKA JAKO JEDNA Z NIEWILU SIECI PŁACI NASZEMU FISKUSOWI NALEŻNE PIENIĄDZE.
    CIEKAWI MNIE TEŻ JAKAŻ TO POLSKA SIEĆ DORÓWNUJE BIEDRONCE?
    BO CHYBA NIE MA PAN NA MYŚLI ŻABKI?

  • Edward 07.01.2021

    Plany ambitne ! i pewnie kolejne sieci są do odstrzału w perspektywie paru najbliższych lat.
    Ale zanim to niech zrobią porządek na półce, w alejkach, kasy samoobsługowe się zawieszają a digitalowo są w tyle daleko za Lidlem czy Żabką.

  • Brostyks 10.12.2020

    Zróbcie porządną aplikację na Androida, bo jesteście 100 lat za Lidlem z tym nieuporządkowanym interfejsem i brakiem możliwości zaimplementowania karty lojalnościowej w apce.

  • Mario 10.12.2020

    Dino bardzo odczuje ekspansję Biedronki w mniejszych miejscowościach .

  • Dana 09.12.2020

    A pracownicy pracują w nocy za śmieszne pieniądze popołudniowe zmiany do 3 co to za pracą wykorzystywanie nic więcej bo nikt nie chce pracować w takich godzinach a ludzie co za idioci kto robi zakupy po nocach

  • Superbia graditur ante ruinam 09.12.2020

    Zbiega się dziwnie z wypowiedzią Ministra Kościńskiego i dodatkowo okraszony dumą z tego co Portugalskie, czyli: Polak nas kocha, podatek nam nie straszny, konkurencja nam nie straszna, My tu jesteśmy i będziemy najwięksi i rośniemy, tam gdzie nas jeszcze nie ma i tak się pojawimy, dlatego dostawcy macie nas karmić, a jakby co to przypominam, że albo już mamy markę własną równorzędną do waszej albo zrobimy ją i zastąpimy was???Podatek zapłacimy ale pogrom i tak zrobimy?

  • Krzysztof M. 09.12.2020

    I co na to dinozor?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także