„Biernacić”, czyli jak Tomasz Biernacki, właściciel sieci Dino stał się synonimem tego jak robić dobry biznes. Ekspert o modelu biznesowym i strategii sieci
Dino należy do najszybciej rozwijających się sieci spożywczych w Polsce. Tomasz Szacoń, właściciel firmy doradczej RetailPoland Consulting, tak ceni model biznesowy tego detalisty, że gotów jest promować jako „młodzieżowe słowo roku” neologizm utworzony od nazwiska twórcy i głównego udziałowca spółki. Publikujemy gościnnie jego utrzymany w tonie felietonu komentarz.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
6 komentarzy
-
24.08.2022
Pochwalam ten sklep robię zakupy praktycznie codziennie
świeże mięsko , owoce bardzo dobrej jakości , najlepszy papier toaletowy ( nowy produkt chyba od niedawna ale bardzo wydajmy za bodajże 1,74 - papier toaletowy ) .
Zakupy robi się szybko , nie ma kolejek panie miłe i wszystko gra -
24.08.2022
"biernacić" to sposób na zdobycie rynku przez bardzo udaną analizę zachowań i potrzeb klientów ale wewnętrznie w organizacji całkowicie wyzyskując pracowników i w stylu zarządzania organizacją przez ciągły chaos i zastraszenie
-
26.01.2022
„biernacić” - ja jako pracownik w sieci Dino widzę troszkę inaczej. non stop nadgodziny, zero socjalu i szacunku. Mobing na każdym kroku i robienie zdjęć pracownikom. To oznacza słowo biernacic
-
25.01.2022
Świetne mięso i wędliny kosztem dostawców agrorydzyna…
-
20.01.2022
Gdyby to słowo wygrało - byłoby super.
-
14.01.2022
I fajnie że w tej branży można jeszcze osiągnąć sukces. Kto by pomyślał.