26.05.2023 / 21:31
StoryEditor

Bio Planet zapowiada mocny wzrost mimo cieńszych portfeli konsumentów. Firma zaczyna zbierać owoce ostatnich inwestycji

Sylwester Strużyna, prezes Bio Planet S.A (Bio Planet S.A)
Spółka Bio Planet, dostawca żywności ekologicznej, poprzez kolejne inwestycje i przejęcia umacnia swoją pozycję. W I kw. 2023 r. spółka zrealizowała 23  proc. wzrost przychodów w stosunku do I kw. 2022 r. Jak podkreślają władze spółki Bio Planet ma potencjał logistyczny i operacyjny do przyspieszenia wzrostu przychodów ze sprzedaży w kolejnych kwartałach 2023 r

- Od kilku miesięcy widzimy pozytywne efekty modelu biznesowego jaki przyjęliśmy. Przejęcie części aktywów dwóch spółek - NaturaVena oraz Smak Natury, pozwoliło nam na poszerzen...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.04.2024 / 16:51
StoryEditor
Allegro startuje z nową kampanią reklamową i nowym hasłem
Nowa kampania reklamowa Allegro (Allegro)
Marketplace Allegro zmienił kampanię reklamową. Nowym hasłem marki jest „Jak tak, to Allegro”. Platforma będzie komunikować w ten sposób różnorodność kategorii i szeroki wybór produktów.

Allegro prezentuje nową międzynarodową strategię komunikacyjną, która kładzie nacisk na codzienność i spełnianie różnorodnych potrzeb konsumentów poprzez szeroką selekcję produk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.04.2024 / 16:31
StoryEditor
Eurocash zmniejszył nakłady inwestycyjne. Jakie projekty dystrybutor "dopalał” w 2023 r.? Ile wyda na inwestycje w 2024 r.?
Inwestycje Grupy Eurocash w 2023 r. przekroczyły 185 mln zł, przy czy większość wydatków (odwrotnie niż w minionym roku) poszła na hurt (fot. Shutterstock)
Nieco ponad 185 mln zł – tyle wyniosły wydatki inwestycyjne Grupy Eurocash w 2023 r. To mniej niż w roku 2022 r., kiedy było one o przeszło 33 mln zł większe – wynosiły prawie 219 ml zł. Na jakim poziomie będą kształtowały się inwestycje Grupy w tym roku?

W 2023 r. inwestycje Grupy Eurocash w segment hurtowy i detaliczny były dosyć zbliżone. Wydatki na pierwszy z nich wyniosły 98,1 mln zł; z kolei na drugi 86,1 mln zł (prz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. kwiecień 2024 22:16