06.12.2019/09:35

Black Friday i Cyber Monday online – superokazje dla naiwnych

Wyniki analizy przeprowadzonej przez firmę ITMAGINATION wskazują, że ceny w sklepach online rosły, żeby spaść na Black Friday. Średni rzeczywisty – w stosunku do początku miesiąca – spadek cen w analizowanych sklepach wyniósł 5,5 proc. Co więcej, przy kolejnej okazji zakupowej, tzw. Cyber Monday, ceny poszły z powrotem w górę.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • rafi 21.12.2019

    ja sie wlasnie do me musze wybrac po słuchawki bo takie zamowienie dostalem ;pp

  • robson 07.12.2019

    aj tam,ja akurat jestem zadowolony z black friday, pozamawialem ze strony media expertu prezenty dla calej rodziny na swieta, wiec nie dosc ze troche zaoszczedzilem, to jeszcze mam spokoj przez reszte grudnia i nie musze latac i kupowac prezenetow na ostatnia chwile

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.