Black Friday i Cyber Monday online – superokazje dla naiwnych
Wyniki analizy przeprowadzonej przez firmę ITMAGINATION wskazują, że ceny w sklepach online rosły, żeby spaść na Black Friday. Średni rzeczywisty – w stosunku do początku miesiąca – spadek cen w analizowanych sklepach wyniósł 5,5 proc. Co więcej, przy kolejnej okazji zakupowej, tzw. Cyber Monday, ceny poszły z powrotem w górę.
Pozostało jeszcze 95% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
2 komentarze
-
21.12.2019
ja sie wlasnie do me musze wybrac po słuchawki bo takie zamowienie dostalem ;pp
-
07.12.2019
aj tam,ja akurat jestem zadowolony z black friday, pozamawialem ze strony media expertu prezenty dla calej rodziny na swieta, wiec nie dosc ze troche zaoszczedzilem, to jeszcze mam spokoj przez reszte grudnia i nie musze latac i kupowac prezenetow na ostatnia chwile
2