25.11.2019/10:40

Black Friday po polsku. W tym roku ma paść rekord

Podczas Black Friday sklepy internetowe spodziewają się jeszcze większych obrotów niż rok temu, gdy przebito rekord z 2017 r. Wysoka fala zakupowa nie opadnie aż do świąt – podaje „Dziennik Gazeta Prawna”.

W 2019 roku przychody w e-commerce podczas promocji z okazji Black Friday były o 91 proc. wyższe niż rok wcześniej – wynika z danych firmy Dreamcommerce, oferującej oprogramowanie sklepowe Shoper, z którego korzysta co piąty polski sklep internetowy. Tego dnia internauci zawarli ponad dwa razy więcej transakcji i wydali na zakupy trzy razy więcej pieniędzy niż średnio dziennie w październiku.

Internauci zamierzają wydać podczas promocji w ostatni weekend listopada i na początku grudnia średnio 295 zł. Od 500 do 1000 zł zostawi w sklepach elektronicznych w tych dniach 6 proc. klientów, a więcej niż 1000 zł wyda 2 proc. kupujących.
 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.