17.11.2021/19:14

Black Friday w Polsce nie jest popularne? W zeszłym roku zainteresowanie wyraźnie spadło

Analitycy portalu picodi.com sprawdzili, jak zmieniało się zainteresowanie wyprzedażami Black Friday na przestrzeni lat. Okazuje się, że w 2020 roku było ono wyraźnie niższe niż w poprzednich latach. Polacy narzekają zwłaszcza na słabe promocje i zamierzają wydawać mniej.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także