17.09.2018 / 14:02
StoryEditor

Blik działa już w sklepach Biedronki, także w kasach samoobsługowych

(mat. prasowe)
Od 17 września br. we wszystkich sklepach Biedronka w całej Polsce można już korzystać z BLIKA. Dzięki temu rozwiązaniu sieć akceptacji BLIKA poszerzyła się o blisko 3 tys. punktów stacjonarnych, a klienci Biedronki zyskali nowy sposób dokonywania płatności.

– Według badań CBOS, w 2017 r. już 92 proc. Polaków używało telefonów komórkowych. Coraz więcej jest też sondaży wskazujących na to, że nie wyobrażamy sobie, by nie zabrać ze so...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.06.2025 / 09:29
StoryEditor
Grosz, który kosztował fortunę. Właściciel sklepu z Łodzi ukarany za drobną pomyłkę
Właściciel sklepu z Łodzi ukarany za drobną pomyłkę (fot. ŁR, wiadomoscihandlowe.pl)

Czasem wystarczy jeden niepozorny błąd, by ponieść dotkliwe konsekwencje. Przekonał się o tym właściciel sklepu spożywczego z Łodzi, który pomylił się w płatności za koncesję na alkohol… o zaledwie jeden grosz. Co wydarzyło się dalej i dlaczego grozi to utratą koncesji?

Wojciech Sawicki, przedsiębiorca prowadzący sklep spożywczy w Łodzi, stanął w obliczu zaskakującej kary finansowej. W maju uregulował drugą ratę rocznej opłaty za koncesję na sp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.06.2025 / 12:09
StoryEditor
Lidl startuje z nową usługą. Sieć uruchamia ją w 1000 sklepach jednocześnie
Lidl uruchamia usługę click & collect łączącą sprzedaż online ze sprzedażą offline (fot. Shutterstock)

Lidl coraz odważniej inwestuje w e-commerce i stawia na handel artykułami przemysłowymi. Dowodzi tego usługa click & collect, uruchomiona przez niemiecką sieć na jednym z rynków, dzięki której ma też podskoczyć sprzedaż w placówkach stacjonarnych. Jak Lidl chce ją podkręcić?

Już niebawem klienci Lidla na jednym z rynków będą mogli odbierać artykuły przemysłowe zamówione w sklepie internetowym Lidl w specjalnych skrytkach zainstalowanych w stacjon...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. lipiec 2025 22:32