09.09.2016/10:27

Bonduelle Polska szuka agencji do promowania marki w internecie

Firma Bonduelle Polska rozpoczęła poszukiwania agencji digitalowej. Podmiot, który zostanie wybrany, odpowiadał będzie za obsługę obecności marki Bonduelle w internecie.

Agencja, której szuka producent konserw warzywnych i mrożonek, ma być w stanie zapewnić marce kompleksowe wsparcie strategiczne, kreatywne i produkcyjne w zakresie digitalu i prowadzić komunikację 360 stopni w internecie.

To pierwszy przetarg na tak kompleksową obsługę interaktywną marki. Wcześniej w zakresie komunikacji w Internecie firma współpracowała m.in. z Novem, Codemedia czy agencją Insignia.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.