18.07.2020/11:10

Boom na rynku e-commerce. E-Izba tworzy nową grupę merytoryczną

New Technology for Omnicommerce – tak będzie nazywać się nowa grupa merytoryczna Izby Gospodarki Elektronicznej. Jej celem jest nawiązanie współpracy z firmami technologicznymi, edukacja, informowanie oraz poszukiwanie nowych rozwiązań dla kanału retail oraz e-commerce.

W ramach grupy planowana jest organizacja spotkań oraz webinarów prezentujących sklepom internetowym, platformom e-commerce czy przedstawicielom branży retail najnowsze technologiczne rozwiązania, które usprawnią im działania sprzedażowe w zakresie omnicommerce.

- Technologie są fundamentem zautomatyzowanego procesu sprzedaży jakim jest e-commerce. Dzięki technologii można sprostać potrzebom klienta, które dynamicznie się zmieniają. Technologie dają możliwości efektywniejszego zarządzania kanałami omnicommerce. Prym nadal wiodą rozwiązania takie jak big data, sztuczna inteligencja czy uczenie maszynowe. W świecie realnym są to natomiast inteligentne półki informujące personel o brakach towaru, ekrany rozpoznające i profilujące klientów, samoobsługowe kasy czy roboty zajmujące się uzupełnianiem towarów na półkach. Przewaga technologii w biznesie handlu jest ogromna. Daje ona także możliwość synchronizacji klientów kupujących wielokanałowo - zauważa Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej.

- Nowa grupa będzie przedstawiała propozycje nowych rozwiązań technologicznych dla omnicommerce, które następnie zostaną zaprezentowane potencjalnym klientom - sklepom internetowym, platformom e-commerce czy branży retail - dodaje  Sass-Staniszewska.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.