14.02.2018/10:05

Bricomarche zapowiada rozwój oferty marek własnych, w tym nowy brand

Marka własna Bricomarché to obecnie tylko 350 SKU. To jednak zdaniem dr Katarzyny Jańczak- Stefanide, dyrektor generalnej Bricomarché w Polsce jeszcze zbyt mało, by robić z niej flagowy wyróżnik oferowanego w sklepach asortymentu. Jednaj firma ma ambitne plany rozwoju oferty private label na polskim rynku, operator chce także wkrótce wprowadzić markę własną pod nowym brandem.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • nnnexxxt 15.02.2018

    tia - wystarczy poczytać na forach o elektronarzędziach jaką opnie mają marketówki- dyskontówki (np parkside, neotols itd) "Elektronarzędzia z plasteliny" ;)
    PS zaglądam na Wasz portal od 2 dni i czytając te Wasze teksty (większość) ma się wrażenie że to portal PRowy sieci handlowych, tak strasznie boicie się napisać odrobinę choćby negatywnej (ale prawdziwej) opinii o jakiejś sieci, o sklepach które nie zawsze są tak piękne i super jak to opisujecie.
    Wszystkie te teksty tutaj są takie słodziuchne dziu-dziu dziu -
    Trochę to bawi.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.