21.08.2019/15:06

Brytyjskie sieci przegrywają z niemieckimi dyskontami. Ocado rośnie najszybciej [DANE]

Według najnowszych danych Kantar Worldpanel o udziałach firm detalicznych w brytyjskim rynku spożywczym, obejmujących 12 tygodni do 11 sierpnia 2019 r., sieci z brytyjskiej Wielkiej Czwórki po raz kolejny tracą na rzecz niemieckich dyskontów Aldi i Lidl. Jednak najszybciej zwiększającym sprzedaż detalistą okazał się supermarket online Ocado.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Praktyk 22.08.2019

    no tak, ale trzeba brac poprawke na skale. Czym innym jest wzrost o 7.7 % Lidla a czym innym wzrost Ocado. Jakby Dino na przyklad otworzylo sklep na wyspach a potem podobny drugi, to mogloby zanotowac ponad 100% wzrost yoy... i wtedy wynik Ocado wygladalby przy tym mizernie. Online nigdy nie lrzekroczy 10% a w duzych miastach 15% idzialu.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.