20.01.2013/19:04

Cały sklep w kieszeni

Jego pierwszy prototyp, zbudowany w latach pięćdziesiątych minionego stulecia przez firmę Ericsson, był wielkości walizki i ważył 40 kg. W latach siedemdziesiątych Motorola pokazała światu urządzenie wielkości cegły, ważące „zaledwie” nieco ponad kilogram. Mowa o telefonie komórkowym, którego wynalezienie uznaje się za jedną z najdonioślejszych rewolucji w dziejach ludzkości. Czy właśnie na naszych oczach smartfon, następca komórki, rewolucjonizuje handel FMCG?

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.