15.10.2021/16:19

Carrefour chce wynaleźć hipermarket na nowo. Flagowy sklep sieci przechodzi remodeling [GALERIA]

Całkowicie odmieniony układ działów oraz przeniesienie wszystkich zwykłych kas na drugi koniec sklepu - to niektóre z elementów, jakie pojawiły się w ramach głębokiego remodelingu jednego z flagowych hipermarketów sieci Carrefour w Warszawie. Po wdrażanych zmianach będzie to jedna z najnowocześniejszych placówek firmy w Polsce.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • Kajka 28.11.2021

    Mam codziennie kontakt z pracownikami i co kasjerom zafundowano to podchodzi pod mobbing. System co kilkadziesiąt sekund wyczytuje kolejnego klienta. Jak klient się spóźni, nie zdąży podać pierwszego towaru to czyta ponownie jako pusta kasa i przez to kasjerzy cały dzień mają awantury. Niektórzy już są na skraju wytrzymałości psychicznej. Cały dzień praca pod presją czasu, wyliczanie co do sekundy. Na niektóre kasy fizycznie osoba nie zdąży dojść i już kolejne wyczytanie. A każdy klient krzyczy tylko na pracowników, gdzie oni niczego winni. Sprzęt mamy taki że telefony nie działają, taśmy z drugiej strony może działają na kilku kasach. Fotele się rozpadają, regulacja jakakolwiek dawno nie działa. Czasami trzeba popchać ręką taśmę bo nie ruszy. A dodatkowo dali jeszcze premie kwartalne po 20 zł.

  • erazm 25.10.2021

    Jesli chodzi o asortyment i powierzchnie, to ten konkertny Carrefour jest najwyzej supermarketem. Do hiperketow mu bardzo daleko - czastki "super" "hiper" dodawane przed "market" maja ZNACZENIE, nie mozna ich uzywac wymiennie. PS. Jakosc i swiezosc miesa Carrefoura w GM wolaja o pomste do nieba. Wybor owocow i warzyw jak w dyskoncie. A klientela glownie delikatesowa. Gérant tego sklepu kompletnie nie ogarnia sytuacji.

  • Klient 19.10.2021

    Może byście kasy naprawili na sklepach, ja ostatnio poprosiłem o kasę z działającą drugą taśm bo miałem masę zakupów a kierownik latał i szukał i miał problem żeby znaleźć. A nie meble przestawiać po kilak razy w roku.

  • Bgddd 17.10.2021

    A owoce już świeże maja czy tylko polki przestawiają ???

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także