29.10.2019/15:18

Carrefour inwestuje w budowę świadomości polskich konsumentów w obszarze żywności bio

Fundacja Carrefour przekazała Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie grant na realizację ogólnopolskiego programu „BIO dla Mamy i Dziecka”. Projekt ma na celu podniesienie świadomości społecznej w zakresie żywności ekologicznej.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.