12.09.2018/13:01

Carrefour kończy z otwieraniem hipermarketów w Polsce i stawia na sklepy convenience

Carrefour Polska ogranicza inwestycje w największy format sklepów i skupi się na rozwoju placówek osiedlowych i e-commerce. - Mamy obecnie w Polsce 89 hipermarketów, to daje nam dobre pokrycie terytorialne w przypadku polski. Chwilowo nie mamy w planie otwierania kolejnych, a w tym roku z pewnością tego nie uruchomimy żadnego sklepu wielkopowierzchniowego – mówi Christophe Rabatel, dyrektor generalny Carrefour Polska.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.