16.10.2019/16:15

Carrefour nagrodził odpowiedzialne praktyki opakowaniowe dostawców marki własnej

Carrefour Polska ogłosił najlepsze inicjatywy 10. kampanii Autodiagnostyk „Wyzwanie dla dostawców – odpowiedzialne opakowania”. Zdobywcą pierwszej nagrody została firma Stella Pack za projekt „Worki na śmieci jako ekologiczne opakowanie”, który pokazuje jak wykorzystać odpady w produkcie i skutecznie zamknąć obieg. Wyniki ogłoszono 16 października podczas Spotkania Dostawców Marki Własnej.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.