14.01.2019/12:46

Carrefour oferuje zakupy za pośrednictwem Szopi.pl

Carrefour, jedna z największych sieci handlowych w kraju i polski serwis zakupowy Szopi.pl, dający możliwość zlecania przez internet dostawy zakupów spożywczych do domu, nawiązali współpracę. Dzięki podpisanej umowie klienci serwisu zyskali dostęp do kilku tysięcy produktów z oferty Carrefour, a sieć uruchomiła kolejny kanał sprzedaży, zwiększając komfort robienia zakupów. Ten model współpracy to nowość na polskim rynku e-grocery.

Carrefour Polska, omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach oraz firma On Demand, właściciel portalu Szopi.pl, który dostarcza zakupione przez internet produkty spożywcze nawet w dwie godziny, jako pierwsi w kraju podpisali umowę o współpracy, na mocy której kupujący online za pośrednictwem serwisu mogą wybierać artykuły z oferty sieci. Dedykowany szoper zrealizuje je w imieniu klienta w stacjonarnym sklepie Carrefour i dostarczy pod wskazany adres. Rozpoczęcie współpracy pomiędzy Carrefour i Szopi.pl to pierwsze tego typu działanie na rynku e-grocery w Polsce.

- Ambicją Carrefour jest oferowanie innowacyjnych usług, które stanowią odpowiedź na realne potrzeby, oczekiwania i styl życia współczesnego klienta. Dlatego decydujemy się na wdrażanie pionierskich rozwiązań. To podejście jest kluczowym elementem strategii omnikanałowości, którą nasza sieć konsekwentnie realizuje w Polsce – mówi Michał Sacha, Dyrektor Marketingu, Digital, IT, E-commerce i Usług Finansowych Carrefour Polska.  Współpraca z Szopi.pl to kolejny krok na drodze dynamizacji oferty sieci, a także zapewnienia naszym klientom przyjemnych i praktycznych doświadczeń zakupowych bez względu na kanał sprzedaży, który wybiorą – dodaje.

- Podpisana właśnie umowa jest dla nas ogromnym krokiem w rozwoju Szopi.pl. Jesteśmy pierwszym tego typu serwisem zakupowym w Polsce, który nawiązał współpracę z tak dużą siecią, jaką jest Carrefour. Dzięki niej nasi klienci zyskują dostęp do szerokiej oferty naszego partnera. To rewolucja na rynku e-grocery w Polsce  – mówi Zbigniew Płuciennik, współtwórca i CEO Szopi.pl.

Co współpraca Szopi.pl i Carrefour oznacza w praktyce dla konsumentów? Na swojej stronie Szopi.pl udostępnia ofertę Carrefour w identycznej formie, jak na stronie internetowej sieci. Produkty są oferowane w tych samych cenach, a klienci mogą korzystać z promocji cenowych, które wprowadza Carrefour. Wystarczy wejść na stronę Szopi.pl, zrobić listę zakupów, a specjalnie przeszkolony szoper skompletuje i dostarczy je do domu zamawiającego. Jeżeli w danym sklepie brakuje czegoś z listy, przedstawiciel Szopi.pl kontaktuje się z klientem i uzgadnia, co kupić w zamian. Jeśli natomiast klient zapomniał zamówić jakiegoś produktu, to może skontaktować się
z szoperem telefonicznie i dodać go do listy.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.