21.12.2016/14:30

Carrefour otworzył w grudniu 25 sklepów!

W grudniu do sieci Carrefour w Polsce dołączyło 25 sklepów franczyzowych. Nowe placówki zostały otwarte w kilku regionach kraju, głównie w województwie lubelskim i na Mazowszu. Większość otwartych sklepów to sklepy Carrefour Express mini market pod zielonym logo.

Najwięcej sklepów uruchomiono na Lubelszczyźnie, m.in. w Chełmie i Puławach, pozostałe zostały otwarte m.in. we Włocławku, Nowym Mieście, Płocku, Krakowie, Kędzierzynie Koźlu i Warszawie. Dołączyły one do ponad 600 placówek stale rozwijanej sieci sklepów osiedlowych Carrefour.

- Sklepy osiedlowe stanowią istotny element naszej strategii rozwoju multiformatowego. Nieustannie pracujemy nad nowymi rozwiązaniami i ofertą, żeby zapewnić naszym klientom nie tylko odpowiedni wybór towarów, ale i wygodę zakupów. – mówi  Marek Lipka, dyrektor ds. franczyzy i sklepów convenience w Carrefour Polska. Mamy nadzieję, że klienci nowych placówek będą zadowoleni z pojawienia się sklepu Carrefour w pobliżu ich pracy czy domu.

Carrefour Polska stale modernizuje wszystkie posiadane formaty sklepów franczyzowych. Celem wdrażanych zmian jest dostosowanie wyglądu i oferty sklepów do nowych trendów konsumenckich. Dzięki temu firma opracowuje atrakcyjne i skuteczne formaty sklepów, które sprawdzają się na różnych rynkach – zarówno w większych miastach, jak i mniejszych miejscowościach. Mogą nimi zarządzać zarówno osoby z wieloletnim doświadczeniem handlowym, jak i dopiero zaczynający swoją karierę w prowadzeniu sklepu.

Franczyzodawca pomaga swoim partnerom na każdym etapie współpracy. Przed podpisaniem umowy Carrefour ocenia lokalizację i potencjał sklepu oraz ustala jego plan, wyposażenie i wizualizację. Następnie odbywają się szkolenia dla franczyzobiorcy i personelu oraz prace adaptacyjne w lokalu ze wsparciem ekipy otwarciowej. Przez cały okres współpracy franczyzobiorca ma zapewnioną opiekę opiekuna regionalnego, który dba o standardy, sugeruje usprawnienia i pomaga wdrażać nowe elementy konceptu.

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.