05.09.2016/10:09

Carrefour otworzył w sierpniu 10 sklepów convenience

W sierpniu sieć Carrefour powiększyła się o 10 nowych sklepów działających w koncepcie convenience. Najwięcej - pięć sklepów - zainaugurowało działalność w Warszawie, a pozostałe ruszyły w Płocku, Gorzowie Wielkopolskim, Łodzi. Dzięki nowym otwarciom, Carrefour posiada w Polsce już ponad 600 sklepów osiedlowych i specjalistycznych.

- Formaty sklepów franczyzowych Carrefour Polska są dostosowane do funkcjonowania na każdym rynku: w większych i mniejszych miastach, a także na terenach wiejskich. Wypracowaliśmy rozwiązania gwarantujące sukces dzięki analizie i wyprzedzaniu trendów konsumenckich – komentuje Marek Lipka, dyrektor ds. franczyzy i sklepów convenience w Carrefour Polska. – Carrefour dynamicznie inwestuje zarówno w rozwój sieci, oferując partnerom nowe formy współpracy, jak również w kompleksowe modernizacje oferowanych konceptów - dodaje Lipka.

Francuska sieć kontynuuje prace nad udoskonaleniem poszczególnych konceptów sklepów franczyzowych. Celem wdrażanych zmian jest dostosowanie wyglądu i oferty sklepów do nowych trendów konsumenckich. Przedstawiciele firmy tłumaczą, że oferowane przez Carrefour koncepty sprawdzają się na różnych rynkach - tak w większych miastach, jak i w mniejszych miejscowościach; oprócz tego zarządzać sklepami mogą zarówno osoby z wieloletnim doświadczeniem handlowym, jak i ludzie stawiający pierwsze kroki w handlu.

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w pięciu formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 tys. GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.