Carrefour Polska inwestuje w rozwój oferty produktów non food
Carrefour rozbudowuje swoją ofertę produktów non food pod marką własną i promuje szeroką ofertę artykułów dla dzieci. Sieć przygotowała gamę jakościowych ubranek, zabawek, wózków i kosmetyków dla najmłodszych w atrakcyjnych cenach.
Carrefour wprowadził właśnie katalog „Radość wspólnych chwil”, który prezentuje szeroki wybór produktów, zarówno dla niemowląt jak i dla starszych dzieci, w tym produkty marki TEX, dostępne wyłącznie w sklepach Carrefour.
Dzieci i ich rodziców ucieszy na pewno także specjalna, promocyjna oferta na zabawki znanych marek: -30% na całą linię zabawek Fisher Price, -30% na linie „Psi Patrol”, -20% na Lego Duplo oraz -30% na zabawki marki Lamaze. Na czekają także i inne zabawki w atrakcyjnych cenach.
Uzupełnienie oferty stanowią zabawki dla najmłodszych, a także artykuły papiernicze, pluszaki jak również produkty spożywcze dla dzieci.
Carrefour Polska ma w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Jest również właścicielem sieci 20 centrów handlowych oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
8