06.02.2019/10:15

Carrefour Polska inwestuje w sieć supermarketów franczyzowych

W 2018 roku Carrefour Polska poszerzył portfolio supermarketów franczyzowych o osiem sklepów. Taka forma współpracy to nowy kierunek rozwoju dla sieci, a także odpowiedź na potrzeby przedsiębiorców, którzy są zainteresowani prowadzeniem w modelu franczyzowym sklepów większych niż format convenience. 

Polscy przedsiębiorcy są coraz częściej zainteresowani prowadzeniem działalności pod szyldem znanej marki, co potwierdza rosnąca z roku na rok liczba placówek franczyzowych. Dlatego Carrefour Polska oferuje nową formę współpracy dla przedsiębiorców zainteresowanych prowadzeniem większych niż sklepy osiedlowe placówek – supermarkety franczyzowe. W 2018 roku pod szyldem Carrefour Market swoją działalność rozpoczęło osiem tego typu sklepów.

 - Obecnie portfolio supermarketów franczyzowych tworzy 11 sklepów, z czego 8 powstało w minionym roku. Można powiedzieć, że ten format sklepów to stosunkowo nowy kierunek rozwoju dla sieci, która zarządza sklepami w różnych formatach – mówi Marek Lipka, dyrektor ds. supermarketów w Carrefour Polska.

Do współpracy przy tworzeniu sieci supermarketów franczyzowych Carrefour Polska zaprasza zarówno przedsiębiorców dysponujących lokalem o wielkości minimum 500 mkw. Mogą oni wybierać spośród sprawdzonych konceptów: classic, który sprawdza się w dzielnicach dużych miast, w mniejszych miejscowościach oraz na terenach wiejskich, urban, który dedykowany jest lokalizacjom o dużym natężeniu ruchu, a także premium, który charakteryzuje delikatesowy wystrój oraz rozbudowana oferta produktów luksusowych. Swoim partnerom biznesowym Carrefour Polska pomaga dopasować odpowiedni koncept sklepu do posiadanego lokalu, konkretnej lokalizacji czy wymagań okolicznych konsumentów. Sieć oferuje także swoje wieloletnie doświadczenie i wiedzę handlową, która pomoże w budowie właściwego zatowarowania sklepu.

Możliwość prowadzenia supermarketu Carrefour mają jednak nie tylko przedsiębiorcy posiadający własny lokal.

- Zdajemy sobie sprawę, że nie każdy przedsiębiorca zainteresowany prowadzeniem sklepu pod szyldem Carrefour Market dysponuje odpowiednim lokalem i warunkami do otwarcia nowej lokalizacji. Dlatego oferujemy również taką formę współpracy, w której przekazujemy naszym partnerom biznesowym supermarkety już funkcjonujące na rynku. Dzięki temu umożliwiamy rozwój własnego biznesu wszystkim zainteresowanym – dodaje Marek Lipka.

Takie rozwiązanie jest korzystne przede wszystkim dla franczyzobiorców, ponieważ przekazywane sklepy mają już ugruntowaną pozycję na rynku, w związku z czym rozpoczęcie działalności nie wiąże się z intensywnymi działaniami promocyjnymi. Franczyzobiorca może również rozwinąć ofertę handlową o nowe produkty i marki regionalne, dzięki czemu zyskują również dotychczasowi klienci supermarketu.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Hmmm hmm 06.02.2019

    Sami nie dają rady, nie potrafią konkurować cenowo z innymi sieciami, nie potrafią ogarnąć burd**lu w swoich placówkach (tych zazwyczaj mniejszych marketach tzw express-ach) więc niech się tym zajmą "polskie lokalne biznesmeny". I teraz Francuziki będą tylko zgarniać kasę za markę ;) -przykro mi ale jakoś nie wróżę sukcesu....

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.