06.02.2019/10:15

Carrefour Polska inwestuje w sieć supermarketów franczyzowych

W 2018 roku Carrefour Polska poszerzył portfolio supermarketów franczyzowych o osiem sklepów. Taka forma współpracy to nowy kierunek rozwoju dla sieci, a także odpowiedź na potrzeby przedsiębiorców, którzy są zainteresowani prowadzeniem w modelu franczyzowym sklepów większych niż format convenience. 

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Hmmm hmm 06.02.2019

    Sami nie dają rady, nie potrafią konkurować cenowo z innymi sieciami, nie potrafią ogarnąć burd**lu w swoich placówkach (tych zazwyczaj mniejszych marketach tzw express-ach) więc niech się tym zajmą "polskie lokalne biznesmeny". I teraz Francuziki będą tylko zgarniać kasę za markę ;) -przykro mi ale jakoś nie wróżę sukcesu....

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.