27.03.2018/11:32

Carrefour Polska ujawnia plany na 2018 r. Sieć testuje pięć nowych, innowacyjnych rozwiązań

Sieć Carrefour zaplanowała na 2018 r. "intensywny rozwój" platformy internetowej Carrefour.pl, aplikacji Mój Carrefour oraz wdrażanie kolejnych innowacyjnych projektów. O planach sieci opowiedział podczas wtorkowej konferencji prasowej Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska.

Część planów na obecny rok udało się zrealizować już w pierwszych miesiącach. Warto tu wymienić stworzenie jednej platformy zakupowej (Carrefour.pl) dla zakupów spożywczych i niespożywczych. Oprócz tego Carrefour zdążył już zaoferować usługę m-commerce z poziomu aplikacji Mój Carrefour, połączoną z dostawą zakupów tego samego dnia, a także pozwolił klientom na odbieranie zamówień w punktach Carrefour Drive.

Celem Carrefoura na ten rok jest zwiększenie oferty na Carrefour.pl do 500 tys. produktów i 500 dostawców oraz pozyskanie 50 tys. klientów. Ma to się udać m.in. dzięki połączeniu z porównywarką cen Ceneo.pl. Jednocześnie sieć zapowiada wdrażanie usługi scan&go w kolejnych sklepach w Polsce i dalszy rozwój platformy SąSiatki. Aplikacja mobilna Mój Carrefour, która w grudniu ub.r. miała już 1 mln pobrań, do końca roku ma potroić ten wynik.

W inkubatorze dla startupów C4 Retail Lab jest opracowywanych 16 projektów, z których pięć jest obecnie w fazie testów. Wśród testowanych pomysłów znajduje się wózek zakupowy połączony z kasą samoobsługową SmartCart oraz maszyna przygotowująca zdrowe posiłki w trzy minuty od firmy Food Robotics. Już niedługo pierwsze, testowe maszyny zostaną zainstalowane w wybranych warszawskich i krakowskich galeriach handlowych.

Carrefour zapowiada także na ten rok podjęcie współpracy z "doświadczonym akceleratorem startupów" oraz w ramach czterech projektów z kluczowymi przedstawicielami świata technologii, takimi jak Mastercard, Visa, Google i Orange.

Firma zapowiada też szeroką kampanię "transformacji żywieniowej", której celem ma być pomaganie konsumentom w zmienianiu nawyków żywieniowych, edukowanie ich oraz zapewnianie szerokiego dostępu do informacji o sprzedawanych produktach. - Transformacja żywieniowa jest jednym ze strategicznych celów - tłumaczy firma. To dlatego Carrefour uprości również skład produktów marki własnej, dążąc do ograniczania lub wyeliminowania zbędnych dodatków i substancji.

Jednym z pierwszych działań podjętych w tym zakresie przez Carrefoura będą specjalne kontrakty farmerskie podpisywane z wybranymi dostawcami. Carrefour Polska planuje w tym roku podpisać umowy z siedmioma polskimi dostawcami na 10 produktów, które będą produkowane ekskluzywnie dla sklepów i klientów Carrefour.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.