13.12.2017 / 15:16
StoryEditor

Carrefour Pro - w Warszawie ruszył hipermarket przyszłości [FOTOGALERIA]

Na zdj. Digital Wall w pierwszym w Polsce sklepie Carrefour Pro (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. Digital Wall w pierwszym w Polsce sklepie Carrefour Pro (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. Digital Wall w pierwszym w Polsce sklepie Carrefour Pro (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Carrefour Pro w Atrium Promenada (fot. Wiadomości Handlowe)
Na zdj. Digital Wall w pierwszym w Polsce sklepie Carrefour Pro (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Carrefour Pro w Atrium Promenada (fot. Wiadomości Handlowe)
Na zdj. Digital Wall w pierwszym w Polsce sklepie Carrefour Pro (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Carrefour Pro w Atrium Promenada (fot. Wiadomości Handlowe)
Na zdj. Digital Wall w pierwszym w Polsce sklepie Carrefour Pro (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. Digital Wall w pierwszym w Polsce sklepie Carrefour Pro (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. Digital Wall w pierwszym w Polsce sklepie Carrefour Pro (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. Digital Wall w pierwszym w Polsce sklepie Carrefour Pro (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
W warszawskiej Promenadzie uruchomiony został w środę 13 grudnia pierwszy w Polsce sklep Carrefour Pro. To nowy koncept francuskiej sieci, mocno zdigitalizowany, stawiający na łączenie doświadczeń offline i online, a przy okazji pokazujący nowe podejście Carrefoura do gastronomii. Redakcja portalu wiadomoscihandlowe.pl odwiedziła sklep w pierwszym dniu jego funkcjonowania.

- Przekonasz się, że to najbardziej przemyślany i jeden z najnowocześniejszych hipermarketów Carrefour - tłumaczy Paweł Michałowski, dyrektor sklepu, cytowany w ulotkac...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.05.2025 / 13:59
StoryEditor
Marki własne wciąż w natarciu, ale tempo globalnej ofensywy spada. Kluczowe trendy kształtujące wzrost marek własnych i produktów markowych [NIELSEN IQ]
Rośnie otwartość kupujących na nowe kategorie, ale jednocześnie coraz wyraźniej ujawnia się zainteresowanie klientów markami premium (fot. Shutterstock)

Postrzeganie produktów marek własnych i ich jakości przez konsumentów znacznie się poprawiło. Rośnie otwartość kupujących na nowe kategorie, ale jednocześnie coraz wyraźniej ujawnia się zainteresowanie klientów markami premium. Jak powinni zareagować detaliści? Kluczowe trendy napędzające wzrost marek własnych i produktów markowych analizuje Nielsen IQ w raporcie "Key Trends Shaping Private Label and Branded Product Growth".

Zmiana postrzegania wartości

Percepcja marek własnych jako gorszych jakościowo słabnie, 68 proc. respondentów postrzega je jako dobrą alternatywę dla marek znanych, a 69 proc....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.05.2025 / 10:46
StoryEditor
Poczta Polska wychodzi na prostą? Wzrost przychodów i nowy format placówek
Poczta Polska wychodzi na prostą? Wzrost przychodów i nowy format placówek (fot. Poczta Polska)

Poczta Polska może pochwalić się znacznym wzrostem przychodów i poprawą rentowności. Zatrzymano też zwolnienia grupowe. A urzędy pocztowe zyskują nowy format, który przekłada się na wzrost sprzedaży.

W artykule przeczytasz:

  • Sebastian Mikosz: wskaźnik EBIDTA Poczty Polskiej jest dodatni
  • Rekordowa strata Poczty Polskiej za 2023 rok i kredyt na wynagrodzenia
  • W Poczcie Polskiej nie będzie już zwolnień grupowych. „Nie ma sensu ich kontynuować”
  • Gigantyczna rekompensata ratuje sytuację Poczty Polskiej
  • Placówki pocztowe w nowym standardzie. Wzrost prowizji netto o 116 proc.

Sebastian Mikosz: wskaźnik EBIDTA Poczty Polskiej jest dodatni

Jak donosi Rzeczpospolita, Poczta Polska w 2024 roku odnotowała znaczną poprawę najważniejszych wskaźników finansowych. Znacznie ograniczyła straty i powiększyła swoje przychody, co przekłada się także na poprawę rentowności operatora pocztowego.

Na dziś wielkim sukcesem jest to, że nasz wskaźnik EBIDTA jest dodatni – wskazywał Sebastian Mikosz, prezes Poczty Polskiej w niedawnym wywiadzie dla Forbes Polska.  – Jeszcze w 2023 roku EBIDTA była ujemna, ale poprawiliśmy ją o 300 milionów złotych, dzięki czemu jest obecnie na lekkim plusie – dodał szef Poczty Polskiej.

Rekordowa strata Poczty Polskiej za 2023 rok i kredyt na wynagrodzenia

O tym jak tragiczna była sytuacja PP świadczą dwa fakty. Strata brutto za 2023 roku wynosiła aż 745 mln zł.  W kwietniu 2024 r. Poczta musiała zaciągnąć kredyt hipoteczny, aby mieć z czego wypłacić pracownikom wynagrodzenia.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 75% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11. maj 2025 12:23