16.09.2020/10:19

Carrefour promuje nowe produkty spożywcze akcją Tydzień Transformacji Żywieniowej

Grupa Carrefour stworzyła pakt na rzecz transformacji żywieniowej dla swoich dostawców brandowych w Europie, aby wspólnie przyspieszyć proces transformacji rynku żywności. Członkowie tego paktu zgodzili się poszerzyć swoją ofertę produktów zgodnych ze strategią transformacji żywnościowej. W ramach paktu Carrefour Polska zainaugurował specjalną akcję dedykowanym nowym produktom, pod nazwą Tydzień Transformacji Żywieniowej.

Podczas Tygodnia Transformacji Żywieniowej 14 marek (Barilla, Bonduelle, Colgate, Danone, Essity, Henkel, Johnson & Johnson, Loreal, Mars, McCain, Mondelez, Nestle, Procter & Gamble i Unilever) będzie oferować zdrowe, zrównoważone produkty w dedykowanej strefie sklepów i w katalogu pod następującymi motywami:

  • Opakowanie: zmniejszona waga plastiku i opakowanie nadające się do recyklingu.
  • Różnorodność biologiczna: wspieranie przyjaznych dla środowiska praktyk rolniczych.
  • Przejrzystość: dostarczanie klientom informacji na temat pozyskiwania składników.
  • Etykietowania oraz wpływu produkcji i dystrybucji produktów na środowisko i społeczeństwo w całym łańcuchu dostaw.
  • Zrównoważone produkty: zapewnienie zdrowego składu produktów oraz tego, że sprzedawane produkty są pozyskiwane i produkowane w sposób zrównoważony.

Kampania potrwa do 20 września 2020 roku.

W Polsce Carrefour przeprowadza transformację żywnościową poprzez szereg zobowiązań.

W reakcji na rosnące zainteresowanie konsumentów składem i pochodzeniem produktu oraz tym, czy jest dobry dla zdrowia i środowiska, Carrefour zwiększył gamę zdrowych i zrównoważonych produktów do ok. 1500 pozycji asortymentowych. Sieć wzbogaca też ofertę Bio, dążąc do zapewnienia jak największej dostępności produktów ekologicznych. Obecnie sieć posiada ponad 1800 produktów BIO, w tym ponad 100 produktów marki własnej.

Francuski detalista wychodzi też naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom wegan. Oferta jest coraz bogatsza o roślinne substytuty produktów pochodzenia zwierzęcego. Celem Carrefour jest zapewnienie weganom wszystkiego, czego potrzebują, od produktów śniadaniowych, przez desery, substytuty mleka do kawy, po wegańskie grillowane kiełbaski.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • ekologiczny 16.09.2020

    Sieć Carrefour dużo inwestuje w wizerunek sieci przyjaznej środowisku oraz wspierającej żywność bio-- ale to tylko marketing !!! Jak to jest że jako producent certyfikowanych produktów ekologicznych spotkałem się z zupełną ignorancją i brakiem zainteresowania ? Rolnicy z którymi współpracuję są na skraju załamania nie mają gdzie sprzedać :( Każdy promuje EKO I BIO ale jakoś nikt nie kupuje !!!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także