16.09.2020/10:19

Carrefour promuje nowe produkty spożywcze akcją Tydzień Transformacji Żywieniowej

Grupa Carrefour stworzyła pakt na rzecz transformacji żywieniowej dla swoich dostawców brandowych w Europie, aby wspólnie przyspieszyć proces transformacji rynku żywności. Członkowie tego paktu zgodzili się poszerzyć swoją ofertę produktów zgodnych ze strategią transformacji żywnościowej. W ramach paktu Carrefour Polska zainaugurował specjalną akcję dedykowanym nowym produktom, pod nazwą Tydzień Transformacji Żywieniowej.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • ekologiczny 16.09.2020

    Sieć Carrefour dużo inwestuje w wizerunek sieci przyjaznej środowisku oraz wspierającej żywność bio-- ale to tylko marketing !!! Jak to jest że jako producent certyfikowanych produktów ekologicznych spotkałem się z zupełną ignorancją i brakiem zainteresowania ? Rolnicy z którymi współpracuję są na skraju załamania nie mają gdzie sprzedać :( Każdy promuje EKO I BIO ale jakoś nikt nie kupuje !!!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także