Carrefour rozwija ofertę swojego centrum handlowego
Zmodernizowana Galeria Głogów rozszerzyła ofertę modową. W miniony wtorek do grona najemców obiektu dołączyła popularna marka odzieżowa H&M. Lokal, który zajął powierzchnię 1700 mkw., to pierwszy salon marki w mieście. Za proces komercjalizacji odpowiada Carrefour Polska.
Klienci Galerii Głogów mogą już korzystać z oferty sklepu H&M, który otworzył się dla nich w Centrum we wtorek 22 maja. Pierwszy salon szwedzkiej marki w mieście zajął powierzchnię 1700 mkw. i zaoferował klientom galerii odzież dla kobiet, mężczyzn i dzieci.
Nowy najemca rozszerzył ofertę handlową Galerii Głogów, którą budują już takie marki, jak CCC, Media Markt, Szachownica, Rossmann czy Apart. Klienci obiektu mogą także skorzystać z licznych punktów usługowych, np. biura podróży, apteki, kantoru, kwiaciarni czy salonów operatorów komórkowych Plus i Play.
Lokal dla nowego najemcy powstał w wyniku przebudowy obiektu, która została rozpoczęta w minionym roku. Modernizacja objęła również części wspólne, toalety oraz elewację budynku.
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
3