24.05.2018/08:03

Carrefour rozwija ofertę swojego centrum handlowego

Zmodernizowana Galeria Głogów rozszerzyła ofertę modową. W miniony wtorek do grona najemców obiektu dołączyła popularna marka odzieżowa H&M. Lokal, który zajął powierzchnię 1700 mkw., to pierwszy salon marki w mieście. Za proces komercjalizacji odpowiada Carrefour Polska.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.