18.04.2018/10:03

Carrefour otwiera kolejny supermarket we franczyzie

Carrefour ma nową ofertę dla franczyzobiorców. Zgodnie z zapowiedzią, rozwija sieć franczyzowych supermarketów.

Jak podała spółka, Carrefour otwiera czwarty supermarket franczyzowy. O tym, że francuski detalista będzie poszerzał zakres współpracy z franczyzobiorcami wiadomościhandlowe.pl informowały już na początku tego roku. Guillaume de Colonges, prezes zarządu Carrefour Polska w wywiadzie dla portalu powiedział, że spółka widzi ogromny potencjał w obszarze franczyzy. Chce wraz z partnerami otwierać nie tylko małe sklepy convinience czy minimarkety, ale jest też gotowa na rozwój franczyzowych supermarketów.

"Mamy opracowany doskonały koncept, który nam pomoże w realizacji tego planu w kolejnych miesiącach. Będziemy uruchamiać nowe supermarkety z partnerami, ale także przekazywać im już działające sklepy. Takie rozwiązanie nie tylko może przyspieszyć rozwój formatu, ale także obniżyć koszty ekspansji" - zaznaczył w rozmowie z wiadomościhandlowe.pl Guillaume de Colonges. 

Przedsiębiorcy dysponujący lokalem o wielkości minimum 500 mkw. i zainteresowani otwarciem supermarketu franczyzowego z Carrefour mogą wybierać spośród dwóch sprawdzonych konceptów: classic – dedykowany do dzielnic dużych miast, mniejszych miejscowości i terenów wiejskich; urban – opracowany dla miejsc, charakteryzujących się dużym ruchem. Koncepty oferowane przez Carrefour w ramach franczyzy można dopasować do posiadanego lokalu, konkretnej lokalizacji i wymagań okolicznych klientów, a wiedza handlowa Carrefour pomoże w budowie właściwego zatowarowania.

Carrefour Polska posiada ponad 20-letnie doświadczenie w handlu w zarządzaniu sklepami w różnych formatach. W tym czasie firma wdrożyła na polskim ryku liczne, nowatorskie koncepty handlowe. Nowym kierunkiem rozwoju dla Carrefour są właśnie supermarkety franczyzowe – czwarty taki lokal otwiera się w województwie małopolskim w Tuchowie.

Nowy supermarket franczyzowy sieci ma powierzchnię blisko 550 mkw. i reprezentuje tzw. koncept classic, który charakteryzuje się szeroką i różnorodną ofertą produktów świeżych, jak również artykułami ze Zdrowej Półki, naturalnymi „Jakość z Natury” oraz produktami z asortymentu kuchni świata.

Badania trendów konsumenckich pokazują, że Polacy coraz bardziej doceniają wygodę dokonywania codziennych zakupów blisko domu lub pracy. Carrefour stara się na bieżąco odpowiadać na zmieniające się potrzeby klientów, dlatego zdecydował się w tym miejscu na otworzenie sklepu w formacie supermarketu, choć w portfolio franczyzowym Carrefour przeważają formaty express convenience, express minimarket i Globi.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.