22.03.2016 / 14:36
StoryEditor

Carrefour stawia na innowacje i niskie ceny

Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska, fot. Carrefour Polska ()
Carrefour w 2015 roku kontynuował w Polsce rozwój organiczny otwierając nowe placówki we wszystkich formatach, prowadził dynamiczne modernizacje portfela swoich aktywów oraz uruchomił nowe kanały sprzedaży. Realizowana przez spółkę strategia multiformatowości, multikanałowości i multilokalności wraz z realizacją celów w zakresie innowacji, digitalizacji, bogatej i różnorodnej oferty, zasobów ludzkich oraz działań społecznie odpowiedzialnych, pozwoliła sieci umocnić pozycję wśród liderów polskiego rynku handlowego oraz osiągnąć dobre wyniki sprzedaży.

Rok 2015 to czas dużych wyzwań dla firm handlowych. Z jednej strony branża musiała poszukiwać dróg rozwoju w warunkach coraz większej konkurencji i na coraz bardziej nasyconym r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.10.2025 / 13:42
StoryEditor
Henryk Kania oskarża Biedronkę, że doprowadziła do upadłości jego zakłady mięsne
Henryk Kania, były szef Zakładów Mięsnych Kania, oskarża Biedronkę i Jerónimo Martins Polska o doprowadzenie do upadłości jego firmy

Henryk Kania, były szef Zakładów Mięsnych Kania, oskarża Biedronkę i Jerónimo Martins Polska o doprowadzenie do upadłości jego firmy. Decyzją prokuratury Wydział do Walki z Przestępczością Gospodarczą Komendy Miejskiej Policji w Katowicach wszczął postępowanie sprawdzające w sprawie podejrzenia przestępstw oszustwa i wyzysku ze strony właściciela sieci sklepów Biedronka, koncernu Jerónimo Martins Polska. Zawiadomienie w tej sprawie złożył właśnie Henryk Kania, były przewodniczący rady nadzorczej Zakładów Mięsnych Henryk Kania.

Przebywający obecnie w Argentynie Henryk Kania, który “uciekł” z Polski przed toczącymi się przeciwko niemu postępowaniami związanymi z upadłością Zakładów Mięsnych Kania deklar...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.03.2025 / 06:00
StoryEditor
Nie tylko rabaty i wizyty w sklepie: Przedstawiciel producenta jako strategiczny doradca dla sklepu
Ceny w dół (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

W świecie dynamicznie zmieniającego się handlu detalicznego, tradycyjna rola przedstawiciela producenta przestaje być wystarczająca. Dzisiejszy rynek wymaga od producentów znacznie więcej niż tylko wizyt w sklepach tradycyjnych, sprzedaży produktów czy ustawiania stand-ów – wymaga budowania wartości, edukowania detalistów i tworzenia wspólnych koncepcji rozwoju kategorii oraz biznesu sklepu

Zarządzający sklepami czy sieciami sklepów bardzo często są skupieni na działaniach operacyjnych, nie mając czasu czy również odpowiedniego budżetu na rozwój kompetencji i wiedz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. październik 2025 19:26