24.03.2017/09:32

Carrefour stawia na start-upy i otwiera inkubator C4 Retail Lab

Carrefour Polska oficjalnie uruchomił inkubator start-upów – C4 Retail Lab. Jego celem jest wyszukiwanie i wspieranie rozwijających się firm, które oferują rozwiązania z zakresu nowych technologii dla handlu.

W ramach C4 Retail Lab udostępniono start-upom nowoczesne biuro, a także możliwość testowania nowych pomysłów w supermarkecie Carrefour mieszczącym się przy ul. Światowida w Warszawie. Sklep ma stanowić swoisty poligon doświadczalny, gdzie w realnych warunkach sprawdzane będzie działanie aplikacji oraz rozwiązań cyfrowych w zakresie optymalizacji procesów biznesowych i interakcji z klientami. Za działanie inkubatora odpowiedzialna jest firma konsultingowa Madiff.

– Do współpracy zapraszamy start-upy i szybko rozwijające się firmy z branży retail, które pracują nad rozwiązaniami z zakresu mobile, Internetu Rzeczy, Software as a Service (z ang. oprogramowanie jako usługa – przyp. red.) czy wirtualnej rzeczywistości. Będziemy budować sieć inwestorów w celu uzyskania funduszy. Zamierzamy też pozyskiwać ekspertów i partnerów m.in. w zakresie doradztwa prawnego i księgowego, którzy wesprą swoją wiedzą członków C4 Retail Lab – mówi Fernando Fernandes De Aquino, prezes Madiff. Wyjaśnia też, że celem jest promowanie start-upów nie tylko w Polsce, ale i za granicą – w Europie, Stanach Zjednoczonych i Azji.

Więcej o C4 Retail Lab można przeczytać tutaj

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.