Carrefour uruchamia usługę click&collect dla dyskontów Supeco
Klienci Supeco, dyskontowych sklepów Carrefoura, mogą już zamawiać produkty przez internet, a następnie odbierać je w placówkach stacjonarnych tej sieci. Usługa click&collect została uruchomiona we Francji.
E-sklep do składania zamówień działa pod adresem supeco.fr. Oferta online koncentruje się na produktach niespożywczych, przy czym podkreślono, że mowa o etapie "początkowym" - niewykluczone zatem, że docelowo asortyment zostanie poszerzony o artykuły spożywcze.
Supeco.fr oferuje blisko 450 artykułów nieżywnościowych, w tym zabawki, produkty kosmetyczne, artykuły do domu i elektronikę.
We Francji sieć Supeco liczy obecnie pięć sklepów, pierwszy z nich ruszył w sierpniu 2019 r.. Na początku grudnia 2020 r. uruchomiona zostanie szósta placówka dyskontera w tym kraju, a przed końcem roku zacznie działać take siódme Supeco we Francji. Carrefour podkreśla, że plany ekspansji Supeco na 2021 r. są "ambitne".
W Polsce koncept Supeco jest już odrobinę bardziej rozwinięty. Pod koniec października Carrefour uruchomił nad Wisłą dziewiąty dyskont Supeco - w Skarżysku Kamiennej. To placówka, która ruszyła po rebrandingu supermarketu Carrefour.
Supeco łączy w sobie dwa popularne koncepty: dyskontu i hurtowni. Oferta skierowana jest zarówno do klientów indywidualnych, którzy mogą zrobić codzienne zakupy, jak i klientów biznesowych prowadzących działalność gospodarczą w handlu czy gastronomii, którzy mogą dokonać zakupów hurtowych.
Uproszczona aranżacja sklepu nawiązująca do typowych sklepów cash&carry sprawia, że większość towarów jest sprzedawanych na paletach i regałach wysokiego składowania. Jednocześnie klienci mogą również kupić w Supeco produkty świeże z lad tradycyjnych, a także warzywa i owoce.
17