23.03.2017/15:38

Carrefour wprowadza Marketplace i będzie rywalizował z Allegro

W II kwartale tego roku Carrefour Polska uruchomi Marketplace – internetową platformę sprzedaży łączącą sprzedawców z klientami. Stawiając w pierwszej kolejności na produkty non-food, rozpocznie tym samym ostrą rywalizację m.in. z serwisami Allegro, eBay i Amazon.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Czarek 09.04.2017

    "Carrefour będzie pełnić w platformie dwie role: sprzedającego i jednocześnie operatora stanowiącego wsparcie dla pozostałych stron korzystających z Marketplace.."
    I zacznie od samego początku blokować konkurencyjnych, małych sprzedawców?? jak to zrobiło Allegro. Przecież to jakieś żarty!

  • Kinga 24.03.2017

    Za katalog produktów duży plus choć są już na rynku marketplace'y, które to wdrożyły i stosują (HURTUM). Konkurencja z Allegro - ciekawy cel ale czy realny? W tym przypadku ciekawa będzie obserwacja czy, aby podbić rynek non-food e-commerce należy mieć kompetencje w handlu non-food (Carrefour) czy w e-commerce (Allegro).

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.