23.03.2017/15:38

Carrefour wprowadza Marketplace i będzie rywalizował z Allegro

W II kwartale tego roku Carrefour Polska uruchomi Marketplace – internetową platformę sprzedaży łączącą sprzedawców z klientami. Stawiając w pierwszej kolejności na produkty non-food, rozpocznie tym samym ostrą rywalizację m.in. z serwisami Allegro, eBay i Amazon.

– Marketplace to platforma, dzięki której nasi klienci zyskają dostęp do jeszcze szerszej oferty różnorodnych produktów wysokiej jakości oraz godnych zaufania sprzedawców, natomiast nasi partnerzy biznesowi skorzystają na wsparciu marketingowym dużej sieci handlowej oraz atrakcyjnych warunkach współpracy – mówiła podczas dzisiejszej konferencji prasowej Bożena Nawara-Borek, dyrektor działu handlowego Marketplace w Carrefour Polska.

Carrefour będzie pełnić w platformie dwie role: sprzedającego i jednocześnie operatora stanowiącego wsparcie dla pozostałych stron korzystających z Marketplace – klientów indywidualnych oraz firm trzecich oferujących swoje produkty. – To model znany z Allegro, eBay’a czy Amazona, tyle że w przeciwieństwie do nich zaproponujemy katalog produktów, co znacznie ułatwi wyszukiwanie ofert – przekonywała Bożena Nawara-Borek, zaznaczając przy tym, że w grę wchodzą produkty z takich kategorii jak elektronika, dom i ogród czy moda.

Koncept Carrefour Marketplace obecny jest we Francji, Hiszpanii i Brazylii. Obecnie trwają przygotowania do uruchomienia go w Polsce, Belgii i Rumunii.

Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Czarek 09.04.2017

    "Carrefour będzie pełnić w platformie dwie role: sprzedającego i jednocześnie operatora stanowiącego wsparcie dla pozostałych stron korzystających z Marketplace.."
    I zacznie od samego początku blokować konkurencyjnych, małych sprzedawców?? jak to zrobiło Allegro. Przecież to jakieś żarty!

  • Kinga 24.03.2017

    Za katalog produktów duży plus choć są już na rynku marketplace'y, które to wdrożyły i stosują (HURTUM). Konkurencja z Allegro - ciekawy cel ale czy realny? W tym przypadku ciekawa będzie obserwacja czy, aby podbić rynek non-food e-commerce należy mieć kompetencje w handlu non-food (Carrefour) czy w e-commerce (Allegro).

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.