Carrefour wprowadza Marketplace i będzie rywalizował z Allegro
W II kwartale tego roku Carrefour Polska uruchomi Marketplace – internetową platformę sprzedaży łączącą sprzedawców z klientami. Stawiając w pierwszej kolejności na produkty non-food, rozpocznie tym samym ostrą rywalizację m.in. z serwisami Allegro, eBay i Amazon.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
2 komentarze
-
09.04.2017
"Carrefour będzie pełnić w platformie dwie role: sprzedającego i jednocześnie operatora stanowiącego wsparcie dla pozostałych stron korzystających z Marketplace.."
I zacznie od samego początku blokować konkurencyjnych, małych sprzedawców?? jak to zrobiło Allegro. Przecież to jakieś żarty!
-
24.03.2017
Za katalog produktów duży plus choć są już na rynku marketplace'y, które to wdrożyły i stosują (HURTUM). Konkurencja z Allegro - ciekawy cel ale czy realny? W tym przypadku ciekawa będzie obserwacja czy, aby podbić rynek non-food e-commerce należy mieć kompetencje w handlu non-food (Carrefour) czy w e-commerce (Allegro).