23.12.2021/11:47

Carrefour wprowadza nowe rozwiązania do sklepów convenience. Koncept franczyzowy ewoluuje [WYWIAD]

Carrefour testuje w sklepach convenience nowy koncept kawowy i grilla z kurczakiem, a także usprawnia zarządzanie półką dzięki narzędziu o nazwie Smart Eye. Co jeszcze zmienia się w placówkach franczyzowych sieci? Portal wiadomoscihandlowe.pl rozmawiał na ten temat z Krzysztofem Łagowskim, dyrektorem ds. sklepów convenience w Carrefour Polska.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Dostawca 27.12.2021

    Piękne wywiady i kolejne sukcesy, a franczyzobiorcy musza kupować towar np. w konkurencyjnym Selgrosie, aby przetrwać, bo Carrefour nie dostarcza regularnie. Zero zainteresowania sklepem po otwarciu .... Zatem kolejni ludzie otworzą sklep i Carrefour będzie zadowolony ze statystyk i % od obrotu, ty się martw chłopie jak zachciało się Tobie sklepu ....

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także