01.10.2020/11:00

Carrefour wprowadza w Polsce nową usługę Carrefour Sprint dla klientów e-sklepu

Od połowy października klienci Carrefour.pl będą mogli skorzystać z nowej opcji zamówień. To wtedy wejdzie w życie nowy regulamin e-sklepu, w którym pojawią się zapisy o usłudze Carrefour Sprint.

- Zmiany w regulaminie dotyczą dostawy zamówień w nowej usłudze, które będą realizowane za pośrednictwem firmy kurierskiej w przedziale czasowym określonym podczas składania zamówienia - tłumaczy enigmatycznie Carrefour w komunikacie dla klientów.

Carrefour na ten moment nie odkrywa kart i nie ujawnia, jaki będzie to przedział czasowy. Jednak nazwa nowej usługi sugeruje, że dostawa zakupów z e-sklepu przebiegać będzie błyskawicznie. Można się domyślać, że chodzi o rozwiązanie typu on-demand.

Zgodnie z nowym regulaminem Carrefour.pl, dostawy przez kuriera w opcji Carrefour Sprint będą realizowane "tylko na wybranym obszarze Polski". Nie zdradzono jednak dodatkowych szczegółów.

W przypadku zamówień dostarczanych klientowi w opcji Carrefour Sprint nie będzie możliwości zapłaty za zakupy przy ich odbiorze przy pomocy karty płatniczej.

Carrefour sukcesywnie rozwija w Polsce sprzedaż przez internet. W sierpniu francuska firma wdrożyła kolejne metody odbioru zamówień z Carrefour.pl - Sieć rozszerzyła system click&collect o zakupy spożywcze, które zamówić można już nie tylko z dostawą do domu, ale również z odbiorem osobistym we wszystkich ponad 200 hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce.

- Rozwój systemu click&collect dla zakupów spożywczych to wynik konsekwentnie realizowanej strategii omnikanałowości – podkreślał Michał Sacha, członek zarządu, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych Carrefour Polska.

Wcześniej, w czerwcu, Carrefour zamknął swoją platformę Marketplace w Polsce. Miała być ona jednym z kluczowych projektów firmy z obszaru e-commerce, a jednak - ze względu na niesatysfakcjonujące tempo rozwoju i wyniki - została po cichu wygaszona.

- W związku z dynamicznym rozwojem swojego e-grocery, sieć zdecydowała, że dalsze inwestycje w obszarze handlu online konsolidować będzie wokół cieszącego się dużą popularnością internetowego sklepu spożywczego oraz oferty własnej produktów non-food - tłumaczyło biuro prasowe Carrefour Polska w odpowiedzi na pytania portalu wiadomoscihandlowe.pl.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Wojtek 02.10.2020

    Trochę późno, kolejna nijaka sieć, idzie w ślady Tesco, a bynajmniej w podobny sposób odstrasza klientów.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także