08.09.2016/10:42

Carrefour wprowadzi do sklepów markę własną De Nuestra Tierra

Na początku października sieć Carrefour wprowadzi do swoich największych sklepów produkty pod marką De Nuestra Tierra ("z naszej ziemi"). To marka własna obejmująca specjały charakterystyczne dla poszczególnych regionów Hiszpanii.

Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, początkowo do sprzedaży trafią 44 indeksy. Klienci hipermarketów Carrefour kupią z logo De Nuestra Tierra m.in. makarony, sosy, ryby, czy warzywa w słoikach.

Przypomnijmy, w sklepach Carrefour w Polsce sprzedawanych jest już ponad 200 produktów pod marką Reflets de France (kuchnia francuska) oraz kilkadziesiąt wyrobów pod marką Terre d'Italia (kuchnia włoska). Produkty De Nuestra Tierra będą więc trzecim tego typu konceptem, jaki trafi do polskich sklepów.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.