Carrefour wychodzi z usługą Scan&Go poza Warszawę
Carrefour zapowiedział zwiększenie zasięgu usługi Scan&Go, który pozwala klientom sklepów, którzy pobrali aplikację Mój Carrefour skanować wybrane produkty i zapłacić za pośrednictwem płatności mobilnych.
Do końca 2018 r. Carrefour chce udostępnić Scan&Go w 30 nowych lokalizacjach. W planach jest także zaoferowanie usługi poza Warszawą. Dotychczas usługa jest rozwijana w kolejnych sklepach w stolicy, a docelowo ma być dostępna we wszystkich placówkach sieci w Polsce.
Jak zapewniają przedstawiciele Carrefour Polska „wdrożenie usługi samodzielnego skanowania i płatności mobilnych w przyszłości ograniczy kolejki przy kasach i przyspieszy czas obsługi klientów.”
Usługa Scan&Go, która umożliwia ona skanowanie produktów za pomocą telefonu i mobilną płatność za zakupy za pomocą portfela elektronicznego Masterpass od Mastercard.
JAK DZIAŁA USŁUGA SCAN&GO W SKLEPACH CARREFOUR?
Żeby skorzystać z usługi klient potrzebuje smartfona z systemem operacyjnym Android 4.4 albo iOS 8, lub ich nowszymi wersjami, i zainstalowaną najnowszą wersją aplikacji „Mój Carrefour”. Po wybraniu odpowiedniej opcji z rozwijanego menu bocznego można przystąpić do skanowania kodów kreskowych produktów za pomocą kamery w telefonie. Zeskanowane produkty są automatycznie dodawane do wirtualnego koszyka, a wartość zakupów jest sumowana. Dzięki na bieżąco wyświetlanej łącznej wartości zakupów klient ma pełną kontrolę nad sumą, którą zapłaci przy kasie.
Po zeskanowaniu wszystkich produktów należy podejść do kasy i zapłacić za zakupy w preferowany sposób: gotówką, kartą lub mobilnie z wykorzystaniem portfela elektronicznego Masterpass. W tym przypadku należy okazać w kasie kod, który generuje aplikacja po kliknięciu przez użytkownika przycisku „Zakończ zakupy”.
1 komentarz
-
13.09.2018
Też oszczędność... i tak trzeba stać w kolejce. Za to C4 oszczędza na pensji pracowników, bo będzie nieco mniej ich potrzeba.
2