19.10.2016/12:47

Carrefour z niewielkim spadkiem sprzedaży w Polsce

Polska była jedynym rynkiem w Europie, w którym sieci Carrefour nie udało się odnotować wzrostu sprzedaży like-for-like w trzecim kwartale br. W skali całej grupy, sprzedaż Carrefoura w okresie od lipca do września wzrosła zauważalnie, bo o 3,2 proc. (dane z wyłączeniem sprzedaży paliw) względem analogicznego okresu przed rokiem.

Po pierwszych dziewięciu miesiącach br. sprzedaż francuskiego detalisty wzrosła ogółem o 3 proc. w porównaniu do okresu styczeń-wrzesień w 2015 roku.

Sprzedaż całej Grupy Carrefour za trzeci kwartał br. wyniosła 21,78 mld euro, z czego 10,1 mld przychodu ze sprzedaży osiągnięto w samej Francji. Narastająco po dziewięciu miesiącach sprzedaż w skali grupy wyniosła 62,33 mld euro, a we Francji 29,36 mld euro.

W rodzimej Francji sprzedaż like-for-like (mierzona w tych samych placówkach, działających dłużej niż 12 miesięcy) wzrosła o 1,2 proc. Na pozostałych rynkach wynik ten był lepszy - sprzedaż wszędzie poza Francją wzrosła o 4,5 proc.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.