11.09.2018/17:16

Wszyscy zasługujemy na najlepsze! - Carrefour z nowym hasłem reklamowym w Polsce

„Wszyscy zasługujemy na najlepsze”, tak brzmi nowe hasło reklamowe sieci Carrefour w Polsce. Nowy slogan jest elementem wdrażanej właśnie strategii transformacji żywieniowej i programu Act for Food.

Nowe hasło Carrefoura ma podkreślać jakość i lokalność oferty, która skupia uwagę na produktach zdrowych i naturalnych. Sieć chce oferować żywność wysokiej jakości, zdrową i w rozsądnej cenie.

- Rozpoczynamy kampanię Act For Food, by zmieniać postawy zarówno klientów, uświadamiając ich, jak mogą się lepiej odżywiać, jak również producentów, motywując ich do dostarczania na rynek lepszych produktów. Wszyscy odgrywamy znaczącą rolę w przemianie żywieniowej. Dzięki temu możemy spowodować prawdziwą transformację żywieniową nie tylko na półkach Carrefour, ale na talerzach wszystkich Polaków – powiedział Christophe Rabatel, dyrektor generalny Carrefour Polska.

Równocześnie – jak dodał Christophe Rabatel - Carrefour będzie podejmował działania mające na celu edukację w zakresie sezonowości, podniesienia świadomości w kwestii konieczności zmniejszania ilości odpadów i marnotrawienia żywności.

Nowe hasło oznacza jednocześnie koniec komunikacji opartej na postaci Napoleona.

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.