12.05.2022/19:15

Castorama uruchomiła maszyny paczkowe przy niemal wszystkich sklepach

Pilotażowy projekt Castoramy, zakładający odbiór produktów ze sklepu w maszynach paczkowych okazał się raczej udany, skoro sieć rozszerzyła możliwość odbioru zakupów z boksów przed sklepami w prawie wszystkich marketach budowlanych.

Castomaty, tak nazywają się maszyny paczkowe Castoramy, w których klienci dokonujący zakupów online lub telefonicznie mogą odebrać zakupy nawet 2 godziny po złożeniu zamówienia. Dotyczy to zamówień złożonych w godzinach pracy sklepu i z odpowiednim wyprzedzeniem przed zamknięciem.

Skrytki mieszczące nawet wielogabarytowe towary na wózkach zakupowych zostały uruchomione z początkiem maja. Nowe rozwiązanie umożliwia odbiór towarów o różnych gabarytach, zapakowanych w sposób ułatwiający zapakowanie większych zakupów do samochodu.

Z maszyn paczkowych ustawionych przy sklepach Castorama można odbierać zamówienia o każdej porze dnia i nocy.

– Klienci cenią sobie oszczędność czasu, a my jesteśmy w stanie dostarczyć im najwyższą jakość ponad 40 tysięcy produktów (dostępnych właściwie od ręki) oraz kompleksowość usług od projektu poprzez produkty aż po montaż, zapewniając na każdym etapie zakupu i w najkrótszym czasie profesjonalne wsparcie i doradztwo – mówi Beniamin Schön, dyrektor ds. klienta i digitalu w Castorama Polska.

Kolejną innowacja w Castoramie jest usługa CastoDrive, pozwalająca na odbiór osobisty produktów przy sklepie bez wysiadania z auta. Po złożeniu zamówienia i otrzymaniu smsa o jego skompletowaniu, klient może przyjechać na parking sklepu, gdzie zakupy zostaną dostarczone do samochodu.

– W kanale Digital jesteśmy liderem zarządzania doświadczeniami klienta, na bieżąco śledzimy zachowania konsumentów i potrafimy na nie szybko reagować. W ostatnim roku odnotowaliśmy wzrost na poziomie 64 proc. w sprzedaży w e-commerce, choć sklepy stacjonarne nadal pozostają w centrum naszej uwagi. Wszystkie ulubione doświadczenia klienta odwzorowujemy również w kanale digitalowym Castorama. Niedawno wprowadziliśmy również możliwość odbycia video rozmowy z architektem i zaprojektowania zdalnie kuchni, łazienki czy mebli modułowych Atomia  – dodaje Beniamin Schön. 

Castorama prowadzi sprzedaż w multi-formacie. Sieć ma 61 sklepów wielkopowierzchniowych, Smart i sklep internetowy. W 2022 roku planuje wprowadzenie nowego modelu sklepu.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także