14.05.2020/12:51

CCC uruchamia sklepy internetowe marki DeeZee na czterech rynkach

Grupa CCC otwiera sklepy internetowe marki DeeZee na czterech nowych rynkach: na Węgrzech, w Czechach, Słowacji oraz Rumunii. Spółka chce wykorzystać sukces rynkowy polskiej firmy, której ma 75 proc. udziałów. DeeZee to jedna z najszybciej rosnących marek w Grupie CCC.

Obuwie DeeZee projektowane jest z myślą o młodszych klientkach. W 2019 roku marka wypracowała przychody na poziomie ok. 130 mln zł, co oznacza ponad 100-proc. dynamikę przychodów rok do roku. Równocześnie to jedna z najszybciej rozwijających się marek w ofercie CCC. 

Sklepy internetowe DeeZee działały wcześniej w Polsce i na Ukrainie. Teraz grupa CCC rozwija platformy e-commerce na Węgrzech, w Czechach, na Słowacji i w Rumunii. Marka dostępna także w sklepach CCC (stacjonarnych i online) oraz na eobuwie.pl.

Założycielką DeeZee jest Dominika Żak pełniąca obowiązki prezesa zarządu marki obuwniczej. 

– Dzięki dołączeniu do Grupy CCC mieliśmy okazję skokowo rozszerzyć swoją działalność, a dodatkowo, dzięki wejściu do kanału offline, sprawdzić jak marka DeeZee zostanie odebrana na nowych rynkach. Klientki pokochały DeeZee w Europie, a także na Bliskim Wschodzie, gdzie pojawiła się nawet specjalna kolekcja trafiająca w gusta tamtejszych klientek. Obecne otoczenie rynkowe i trwająca od tygodni pandemia w dużej mierze stały się katalizatorem naszego rozwoju, w tym intensyfikacji ekspansji zagranicznej – powiedziała Dominika Żak.

CCC w pierwszej kolejności wybrało rynki, które są modowo podobne do polskiego, a także charakteryzują się dużą dynamiką wzrostu kanału e-commerce. 

– Jest to ogromne wyzwanie technologiczne i organizacyjne, ale wierzymy, że jest to słuszny kierunek rozwoju. Chcemy, by przychody ze sprzedaży zagranicznej stanowiły coraz większy udział w naszych wynikach – stwierdził Maciej Marchwicki, członek zarządu DeeZee odpowiedzialny za ekspansję.

Spółka DeeZee w październiku 2019 uruchomiła testowo pierwszy zagraniczny sklep na Ukrainie, który dynamicznie się rozwija. Maciej Marchwicki podkreśla, że sprzedaż na tym rynku stanowi obecnie już 10 proc. całkowitej sprzedaży spółki.

Kolekcja obuwia jest w większości spójna dla wszystkich nowych rynków. Wszystkie kanały społecznościowe DeeZee skupiają niemal 2 mln użytkowników, a samo konto marki na Instragramie ma obecnie ponad pół miliona obserwujących, co czyni je największym obuwniczym profilem modowym w Polsce.

Spółka DeeZee istnieje od 2005 r. Przełomowym był dla niej rok 2018, kiedy trafiła do Grupy CCC obejmującej obecnie 75 proc. udziałów w spółce. Dzięki tej współpracy rozwój DeeZee przyśpieszył, marka pojawiła się na rynkach zagranicznych oraz się w sklepach stacjonarnych CCC i na platformie eobuwie.pl.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.