05.06.2017/13:47

CEDC sprzedało już 100 000 9-litrowych skrzynek wina Carlo Rossi Refresh

W ostatnich dniach marka Carlo Rossi zyskała kolejny powód do świętowania. Jej ubiegłoroczna nowość, Carlo Rossi Refresh, oficjalnie stała się rynkowym hitem, przekraczając barierę 100 tysięcy sprzedanych 9-litrowych skrzynek.

Według danych firmy CEDC „Carlo Rossi to najlepiej sprzedająca się marka wina w Polsce. Nowe warianty Carlo Rossi Refresh okazały się być rynkowym sukcesem, notując ogromną dynamikę sprzedaży i zyskując uznanie konsumentów. To kontynuacja ubiegłorocznego sukcesu, kiedy marka Carlo Rossi osiągnęła wynik sprzedaży przekraczający milion  9-litrowych skrzynek.

- Wprowadzając na rynek Carlo Rossi Refresh we wrześniu ubiegłego roku, kierowaliśmy się opiniami konsumentów, którzy poszukują lekkich, orzeźwiających win, charakteryzujących się owocowym smakiem. Takie właśnie jest Carlo Rossi Refresh – dwa warianty inspirowane smakiem truskawki i brzoskwini. Wiedzieliśmy, że oba warianty Carlo Rossi Refresh – truskawkowy i brzoskwiniowy – zostaną doskonale odebrane przez konsumentów, ale skala sukcesu przerosła nasze oczekiwania – mówi Katarzyna Kowalczyk, Senior Brand Manager marki Carlo Rossi.

I dodaje:  - 100 tysięcy sprzedanych 9-litrowych skrzynek Carlo Rossi Refresh to dowód na to, że przyjęta przez nas strategia była jak najbardziej prawidłowa. Ten sukces skłania nas do jeszcze większego wysiłku, aby nasza oferta była jak najlepiej dopasowana do potrzeb polskiego konsumenta, a nasze działania były jak najbardziej dynamiczne.

Oba warianty Carlo Rossi Refresh to nawiązanie do sukcesu rynkowego słodkich win tej marki, które sprzedały się - według danych CEDC - w ilości prawie 14 mln butelek od 2012 roku. To także odpowiedź na potrzeby konsumentów, którzy cały czas poszukują win w lekkim, orzeźwiającym stylu, z lekko musującym profilem. Barierami przy wyborze wina jest ich mało atrakcyjny, cierpki lub wytrawny smak, zbyt formalny, koneserski charakter i nieprzyciągające wzroku opakowania. Carlo Rossi Refresh to ich przeciwieństwo.

Carlo Rossi Refresh Strawberry i Carlo Rossi Refresh Peach są dostępne w sprzedaży w kanale handlu tradycyjnego i nowoczesnego w opakowaniach o pojemności 750 ml.

CEDC jest czołowym producentem wódki na świecie oraz największą w Europie Środkowej i Wschodniej zintegrowaną firmą z branży napojów alkoholowych. Firma produkuje i sprzedaje marki wódek, jak m. in.: Żubrówka, Bols, Soplica, Absolwent, Green Mark, Zhuravli, Parliament, Royal oraz wiele innych, eksportowanych do ponad 50 krajów świata. CEDC jest także wiodącym importerem napojów alkoholowych w Polsce, Rosji i Węgrzech. W Polsce CEDC oferuje najbardziej znane marki alkoholi na świecie, jak np.: Metaxa, Remy Martin, Carlo Rossi, Grant’s, Jägermeister, Gancia, Campari, Cinzano czy Old Smuggler.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.